اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویروس کرونا

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پیامدهای ناشی از بیماری کرونا را بزرگ ترین چالش اقتصادی جهان پس از بحران مالی سال 2008 اعلام کرده است. حتی گفته می شود که نرخ رشد اقتصادی جهان می تواند به نصف کاهش یابد.

حدت و شدت تأثیرات مخرب بیماری کرونا خود را به طور مشخص در چین نشان می دهد. چرخه تولید در این کشور مختل شده است، شمار سفارش ها و در نتیجه شمار شاغلان در ماه فوریه در چین چنان کاهش داشته که ظرف 16 سال گذشته و از زمان شروع همه پرسی ماهانه سابقه نداشته است.

پیامدهای اقتصادی مخرب بیماری کرونا تنها به استان هوبئی و شهر ووهان محدود نمی شود و کل چین را در بر می گیرد. سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از دولت چین خواسته است تا همه توان خود را برای کنترل و مهار این بیماری به کار گرفته و از شرکت ها و واحدهای تولید و اقتصادی حمایت مالی بکند.

نرخ رشد اقتصادی چین برای سال جاری به کمتر از پنج درصد (4، 9) خواهد رسید. این در حالی است که نرخ رشد اقتصادی این کشور در سال گذشته میلادی 6، 1 درصد بوده است. وزیران دارایی کشورهای صنعتی وابسته به گروه هفت (G7) برای هماهنگ کردن سیاست های خود در امر مقابله با پیامدهای مخرب این بیماری تشکیل جلسه خواهند داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>