اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همه وانت بارها ظرفیت یکسانی ندارند. محدوده مجاز وزن حمل بار با وانت بستگی به شرکت تولید کننده خودرو دارد. طبق تقسیم بندی بین المللی انواع وانت بار از لحاظ ظرفیت به سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شوند. در داخل کشور انواع وانت بار با ظرفیت های متفاوت وجود دارد که مطابق با استانداردهای جهانی است. تولید کنندگان داخلی توانسته اند انواع خودروهای حمل بار با ظرفیت بالا را تولید کنند. به طور کلی وزن و حجم بار مورد نظر، باید مناسب با اندازه و ظرفیت وانت بار باشد. انواع وانت بار با ظرفیت های متفاوت تولید شده اند که به 3 گروه تقسیم می شوند:

وانت بار با ظرفیت حمل بار نیم تن
وانت بار با ظرفیت حمل بار سه چهارم تن
وانت بار با ظرفیت حمل بار بالای یک تن

در بین خودروهای داخل کشور وانت بار نیسان پیشتاز است. نزدیک به نیم قرن از ورود اولین وانت نیسان به چرخه حمل و نقل عمومی کشور می گذرد. در طی این مدت بدون کمترین تغییری در تکنولوژی ساخت نیسان، این خودرو همچنان در خط تولید قرار داشته است. وانت نیسان آبی معروف ترین وانت بار برای حمل بار سنگین در ایران است. ظرفیت حمل بار نیسان بیش از یک تن و گاهی تا 2 تن نیز تخمین زده شده. البته نیسان های نوع دیزلی در حدود 760 کیلوگرم بار را به آسانی حمل می کنند ولی انواع تک سوز و دوگانه سوز از قوی ترین وسیله های حمل اثاثیه هستند. برای حمل اثاثیه سنگین، حمل اثاثیه منزل در تهران و حمل بار به شهرستان می توان از ظرفیت بالای وانت بار نیسان استفاده کرد.

حمل بار با وزن بالا توسط ماشین های ضعیف اصلا توصیه نمی شود. برای اینکه بار سالم به مقصد برسد باید از وسیله نقلیه با توان مناسب استفاده کرد. ظرفیت وانت بار تویوتا هایلوکس یک کابینه تقریبا یک تن و تویوتا هایلوکس دو کابین نزدیک به 2 تن است. تویوتا از بهترین خودروها برای حمل بار با وزن زیاد است. طراحی شیک و ظاهر مناسب تویوتا موجب شده تا بسیاری از شرکت های باربری برای حمل اثاثیه منزل از تویوتا استفاده کنند. بدنه وانت تویوتا بسیار محکم طراحی شده و برای حمل بار بین شهری و باربری داخل شهری مناسب است. چنانچه برای حمل اثاثیه سنگین در جستجوی بهترین وسیله نقلیه هستند بدون شک تویوتا ایده آل است. بزرگ بودن یا کوچکی وانت بار نشان دهنده توان و ظرفیت حمل بار نیست. ظرفیت باربری وانت معمولا در دفترچه راهنما ذکر شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
راارلرب:
یعنی ظرفیت بار وانت دو کابین تویوتا بیشتر از وانت تک کابین تویوتاست😳 بار مردم را هم همینطوری میرسونین😁😁
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>