اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات ژاپن در ماه مارس با بیشترین میزان کاهش در چهارسال اخیر مواجه شده است. کاهش صادرات به آمریکا ازجمله صادرات خودرو با کاهشی عجیب از سال 2011 به بعد مواجه شده که شیوع ویروس کرونا و تأثیر آن بر میزان عرضه و تقاضای جهانی علت آن بوده است.

چالشی که دولت شینزو آبه به آن روبرو است می تواند سیگنالی به اقتصاد جهان باشد که ممکن است با بیشترین سقوط از زمان رکود بزرگ در دهه 1930 مواجه شود.

پس از افزایش سرعت شیوع ویروس، آبه در هفته گذشته در سراسر ژاپن وضعیت فوق العاده اعلام کرد و به مقامات مناطق مختلف این کشور اختیارات بیشتری داد تا مانع از حضور مردم در اماکن عمومی شوند. ژاپن تا کنون بیش از 10 هزار مورد ابتلا و حدود 200 مورد مرگ ناشی از این ویروس را تجربه کرده است.

علاوه بر نگرانی های سومین اقتصاد برتر دنیا که به سمت رکود پیش می رود، داده های وزارت دارایی حاکی از کاهش 11.7 درصدی صادرات این کشور در سال منتهی به ماه مارس بوده است.

البته این شرایط تنها مختص ژاپن نیست و چین نیز به عنوان بزرگ ترین شریک تجاری این کشور نیز از عواقب شیوع ویروسی که این کشور منشا آن بوده در امان نمانده است. با اینحال به نظر می رسد پکن توانسته با سیاستهای خاص خود شرایط را کنترل کرده و حرکت موتور اقتصادی این کشور از سرگرفته شده است.

منبع: تسنیم 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>