اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمل و نقل کانتینری

تجارت جهانی کانتینری بیش از سایر بخش های حمل و نقل دریایی تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا قرار گرفته به گونه ای که فقط در ماه آوریل از 2693 سفر دریایی 302 سفر آن لغو شده است.

شرکت اطلاعات دریایی eeSea با انتشار تجزیه وتحلیل جدیدی اعلام کرد گرد باد ویروس کرونا که از اواخر دسامبر سال 2019 وزیدن گرفت تا کنون اثرات ناخوشایندی بر صنعت حمل و نقل کانتینری گذاشته است به گونه ای که در سه ماهه اول سال 2020، 1675 سفر دریایی لغو شده است.

"Simon Sundboell" مدیر عامل و بنیانگذار eeSea در این زمینه گفت: این روز ها سفر های خالی شرکت های حمل و نقل کانتینری نقل محافل جامعه دریایی شده است و این موضوع برای همه جهانیان قابل درک است، اما باید خاطر نشان کنم که این سفر های خالی ضربات مهلکی را بر پیکر حمل و نقل کانتینری وارد کرده استوی افزود: اگر شرایط به شکل فعلی پیش برود و جهان نتواند حرکت های اساسی برای مهار ویورس کرونا انجام دهد مسلماً در ماه می تعداد سفر های لغو شده بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

هم اکنون در خاور دور، آمریکای شمالی و منطقه کانال سوئز با کاهش شدید حرکت کشتی ها مواجه شده است.وی در ادامه از کاهش 36 درصدی جابه جایی کالا توسط ناوگان کانتینری در ماه فوریه، 21 درصدی در ماه مارس و 24 درصدی در ماه آوریل خبر داد و افزود: در ماه های می و ژوئن این ارقام به ترتیب به 32 و 34 درصد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش حمل و نقل کانتینری حال و روز خوشی ندارد و در صورت عدم توجه دولتمردان اوضاع روز به روز وخیم تر خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>