اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جابه جایی گیاهان آپارتمانی در اسباب کشی:
جابه جایی گیاهان آپارتمانی و گلدان ها هنگام اسباب کشی و حمل بار یکی از نکات مهم باربری است.گیاهان نقش مهمی در زندگی ما دارند و وجود آنها در خانه و آپارتمان و حتی محل کار می تواند کمکی هر چند اندک به تلطیف فضا و روحیه افراد کند.

به ویژه کسانی که به گل و گیاه علاقه مند هستند. حال تصور کنید که با کمک یک شرکت باربری، علاوه بر وسایل منزل، قصد جابه جایی و حمل گیاهان را نیز دارید. حتما این سوال برای شما پیش می آید که اسباب‌کشی گیاهان و جابه جایی گل و گلدان به چه صورت است؟ آیا باید نگران آسیب دیدن گلدانها و گلها هنگام اسباب کشی باشیم؟ 

این مسئله به ویژه در مسافت های طولانی و هنگام حمل بار به شهرستان، اهمیت زیادی پیدا می کند و اهمیت آن زمانی دوچندان می شود که از یک منطقه آب هوایی به منطقه ای دیگر نقل مکان و اسباب کشی می کنید (مثلا از تهران به گیلان). بنابراین رعایت اصول اسباب کشی در زمینه حمل و نقل گل و گیاه در اثاث کشی و اسباب کشی، الزامی است.

اسباب کشی

مسلما هیچ کسی دوست ندارد، هنگام اسباب کشی و جابه جایی بار با استفاده از شرکت های باربری، گلدان هایش بشکند و یا شاخه و یا ساقه گیاهان آسیب ببینند. چه بسا که ممکن است این گل و گیاهان، یادگاری و یا هدیه ای از طرف دوستان و یا خانواده بوده و از این رو اهمیت حفظ سلامت آنها در طول مسیر حمل و نقل و اسباب کشی، دوچندان می شود.

بنابراین اگر قصد استفاده از خدمات باربری و اتوبار تهران را دارید و تعدادی گل و گیاه در منزل و یا محل کار خود دارید که می خواهید آنها را به سلامت و با اطمینان به محل جدید حمل کنید، حتما موارد زیر را رعایت کنید:

  •  گلدان و یا ظروف گیاهان را بنا به نوع و جنس آنها اعم از شیشه ای، پلاستیکی، فایبرگلاس و یا چوبی دسته بندی کنید. در مورد ظرف و گلدان های شیشه ای تا حد امکان نهایت دقت را در طول اسباب کشی را به کار ببرید.
  •  پیش از شروع اسباب کشی به گیاهان و گل ها (غیر از گیاهان بیابانی مانند کاکتوس) آب بدهید اما در این کار افراط نکنید. در حدی که خاک آنها کمی مرطوب باشد و پس از اسباب کشی حداقل تا چند روز نیازی به آبیاری نداشته باشند.
  •  گلدان های کوچک تهیه و گلها را در آنها بگذارید و تا جای ممکن جای آنها را در جعبه های اسباب کشی، محکم کنید. ضمنا حتما فضای خالی درون جعبه را هم با استفاده از موادی مثل فوم یا روزنامه پر کنید تا هنگام حرکت ماشین اسباب کشی، گلدان ها تکان نخورند و خاک آنها در جعبه نریخته و همچنین ساقه و برگ های گیاهان با تکان های ماشین، آسیب نبینند.
  •  گذاشتن گیاهان در خودروی باربری (اتوبار) را جزء مراحل آخر بگذارید و به کارگر حمل بار که مسئول این کار است، تأکید کنید که نهایت دقت را در این کار انجام بدهد.
  •  اگر قصد حمل بار به شهرستان را دارید، سعی کنید زمانی را جهت باربری و اسباب کشی انتخاب کنید که کمترین نوسانات و تغییرات دمای هوا در آن روز باشد تا بر اثر سرما یا گرمای ناگهانی، گیاهان دچار مشکلی نشده و سالم به مقصد برسند.
  •  اگر تعداد گلها و گیاهان شما کم و اندازه گلدان شان هم بزرگ نیست، می توانید با ماشین شخصی خودتان آنها را به محل جدید حمل کنید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>