اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس جمهور در جلسه هیات دولت از تلاش ها و خدمات ارائه شده در گمرک به ویژه در خصوص ترخیص کالاهای اساسی و ضروری تشکر و سپاسگزاری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با بیان این مطلب گفت: در خصوص تأمین مایحتاج عمومی که جزو وظایف دولت بوده است و آنچه که مورد نیاز روزمره و ضروری مردم از جمله مواد غذایی و بهداشتی و هر چه که مورد نیاز است که در طول این مدت نشد که مردم به فروشگاهی مراجعه کنند و با قفسه خالی مواجه شوند و یا به آنها گفته شود که این ماده ضروری برای زندگی است و بروید 2 روز دیگر مراجعه کنید که موضوعی بود که بعضی از کشورها دست به گریبان آن بودند.
وی افزود: در اینجا می خواهم هم از بانک مرکزی، بخش حمل و نقل، گمرک و از بخش های مختلف تشکر و سپاسگزاری کنم. در طول این مدت حمل و نقل و معمولاً ترددها در کشور بخاطر دستورات بهداشتی کاهش پیدا کرده و یا گاهی در بعضی از زمینه ها متوقف شده است و در زمینه حمل کالا و بار امسال تردد کامیون ها در ماه اسفند و فروردین تا همین روزها بیش از سال های قبل است و این نشان می دهد که هر چه مورد نیاز بوده است با تلاشی که انجام گرفت، تامین شده است.
روحانی ادامه داد: دولت برداشته برای تأمین مایحتاج مردم و البته به فکر کل سال هم هستیم و همانطور که می دانید از 4 میلیون تن کالایی که در گمرکات از کالاهای اساسی داشتیم یک میلیوتن تن ترخیص شده است و بانک مرکزی توانسته ارزهای لازم را تأمین کند. بانک مرکزی در همین مدت بیست و چند روز فروردین علیرغم همه مشکلاتی که داشتیم یک میلیارد دلار برای کالاهای اساسی مورد نیاز پرداخت کرده است لذا معلوم است که طبق برنامه ای که از آغاز سال برای تأمین مایحتاج مردم پیش بینی کردیم به همان صورت پیش خواهیم رفت و امیدواریم که خداوند عنایت خود را نسبت به مردم و کشور ما ارزانی بدارد و بتوانیم امسال از این مشکلات عبور کنیم.
رئیس جمهور با برشمردن گام های دولت به ویژه در دوره مبارزه با کرونا، تأکید کرد که به رغم مشکلات ناشی از تحریم های ضد ایرانی و بیماری کرونا، شرایط امسال کشور با پشتیبانی یکدیگر، تلاش و حضور مردم در صحنه و فداکاری بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات، نسبتا قابل قبول و مطلوب خواهد بود و شرایط سیاهی که دشمنان برای دلسرد کردن مردم ترسیم می کنند، کاملا دروغ و بی اساس است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی گفت: پارسال هم وضع رشد اقتصادی بدون نفت ما با وجود همه فشارها مثبت بود و امسال نیز همه پیش بینی ها و از جمله پیش بینی بانک مرکزی به رغم تبلیغ دشمنان نشان می دهد که رشد اقتصادی و وضعیت تورم بهتر از دو سال قبل خواهد بود.

منبع: گمرک جمهوری اسلامی ایران 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>