اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه باربری شرکت های اتوبار:
یکی از اساسی‌ترین نکات برای پیدا کردن یک باربری ایده آل پیروی کردن از بیمه‌های باربری است.در عصر حاضر با افزایش شیو‌ه‌های حمل و نقل و توسعه‌ی آن مطرح ترین بحث سالم رسیدن بار به مقصد می‌باشد و با پیشرفته شدن این صنعت مشکلات آسیب رسیدن به بار و سالم نرسیدن آن ها به کمترین میزان خود رسیده است.

با تمامی این پیشرفت باز هم امکان به وجود آمدن مشکل صفر درصد نبوده و ممکن است کالا و بار‌ها در هنگام جا به جایی و حمل و نقل دچار حادثه شوند. پس بار‌ها و وسایل شما با توجه به اهمیتشان نیازمند بیمه شدن می‌باشند.

برای شرکت‌های باربری که خدمات آنها محدود به داخل کشور می شود بیمه باربری داخلی صادر می‌گردد به این معنی است که مبدا و مقصد این نوع بیمه نامه در داخل کشور قرار دارد. بیمه های باربری داخلی تابع شرایط و مقررات داخل کشور بوده و برحسب توافق می تواند خطرات متنوعی را تحت پوشش قرار دهد.

حوادثی از جمله:
خسارات ناشی از تصادف، بیرون افتادن از وسیله حمل و نقل، دزدی، آتش سوزی، خیس شدن، ضربه خوردن و یا خسارت در هنگام مرحله‌های اسباب کشی و تخیله بار و...

بیمه باربری داخلی به دو صورت موردی و قراردادی صادر می گردد:

  1.  بیمه باربری داخلی به صورت موردی: در این نوع بیمه باربری به ازای هر بارنامه یک بیمه نامه صادر می گردد.
  2.  بیمه نامه باربری داخلی قراردادی: قرارداد بیمه باربری داخلی نیز با توجه به مشکلات صدور بیمه نامه داخلی موردی، برای صاحبان کالا و موسسات حمل و نقل داخلی که نیازمند تحت پوشش قرار دادن محموله های متعدد در هر روز می باشند، ارائه می گردد.

برای جا به جایی بار از تهران به شهرستان بارنامه‌ای که از طرف مرکز حمل و نقل کالای تهران ارائه می‌شود، بارنامه دولتی بوده و باربری هیچگونه هزینه ای برای این بارنامه از شما دریافت نخواهد کرد. اما برخی اتوبار‌ها با توجه به مسافت و نوع بار از مشتری مبلغی را دریافت می‌کنند.

تمامی شرکت های باربری وظیفه دارند پیش از شروع جا به جایی شماره پلاک وسیله نقلیه و شماره بارنامه را به مشتری ارائه دهد.گاهی اوقات مشتری با اضافه کردن بندی به بیمه نامه می تواند موارد اضافی را با عنوان الحاقیه برای بسته‌های خود که به طور مثال ارزشمند تر و خاص تر هستند تعیین نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>