اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسباب کشی و کرونا:
یکی از دغدغه هایی که در این بهبوهه کرونا ممکن است برای برخی از خانواده ها پیش بیاید و آن ها را نگران کند، اسباب کشی می باشد.بسیاری از افراد وقتی حتی به اسباب کشی در کرونا فکر می کنند استرس و نگرانی بیش ازحدی به آنها وارد می شود که این عامل، گرفتاری به این ویروس را تشدید می کند.

پس اولین اقدامی که در برای اسباب کشی در زمان کرونا لازم است انجام دهید دور کردن
خود و اعضای خانوادتان از اضطراب و دلهوره می باشد.در این زمان سعی کنید اسباب های خود را، خودتان بسته بندی کنید و از کارگر بسته بندی اسباب کشی استفاده نکنید؛زیرا نمیدانید که این افراد به کووید 91 ناقل هستند یا خیر.

سعی کنید با همکاری اعضای خانواده به بسته بندی مبلمان و کارتن کردن لوازم بپردازید و پس از پایان کار به یک باربری مطمئن اعتماد کنیدو به جا به جایی منزل بپردازید. حتما در نظر داشته باشید که ماشین اسباب‌کشی به خوبی ضدعفونی شده باشد. پس از رسیدن به منزلیا مکان جدید حتما در نظر داشته باشید که قبل از ورود وسایل به خانه، آن ها ضدعفونی کنید.

برای این کار محلولی از آب و وایتکس می تواند بهترین گزینه باشد. یک واحد وایتکس یا آب ژاول را با 5 تا 6 واحد آب خنک ترکیب کنیدو تمام وسایل را با کارتن و یا پلاستیکی که دور آنها است ضدعفونی کنید؛
سپس لوازم را در گوشه ای از خانه بگذارید تا مزاحم همسایه ها نشوید.

در این قسمت از اسباب کشی کرونایی نوبت به بازکردن وسایل می رسد. دوباره با همان محلول تمام وسایل را ضدعفونی می کنیدو سر جای خود قرار می دهید. این کار ممکن است بسیار زمان بر باشد؛ اما ارزشش را دارد.پس با دوری از استرس و این راهکار اسباب کشی در کرونا را انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>