اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نفت

براساس برآورد های مؤسسه ورتکسا حجم ذخیره سازی شناور فرآورده های نفتی در سراسر جهان تا 22 آوریل نسبت به ماه مارس بیش از دو برابر شد. این موسسه اعلام کرد مقدار ذخیره سازی شناور این فرآورده ها هم اکنون به 68 میلیون بشکه رسیده است.

به نقل از رویترز براساس برآورد های این مؤسسه، این رقم شامل بنزین، گازوئیل و سوخت جت تا 22 آوریل است، این رقم در دوره مشابه ماه مارس امسال حدود 30 میلیون بشکه بود. این درحالی است که منابع حمل ونقل هفته گذشته اعلام کرده بودند معامله گران همچنین درحال ذخیره سازی بی سابقه 160 میلیون بشکه نفت در نفتکش ها هستند.

رونق بازار نفتکش ها در میانه بحران قیمت نفت افزایش ذخیره سازی نفت و فرآورده های نفتی موجب رونق بازار نفتکش ها شده است. رئیس یک شرکت نفتکش آمریکا گفته است: ما نفت خرید و فروش نمی کنیم. ما روی حمل و نقل نفت کار می کنیم و این یک داستان کاملاً متفاوت است. ما یک بازار قدرتمند داریم و این قدرتمند ترین بازاری است که در طول عمر خود دیده ایم.به نقل از سی ان بی سی، با سقوط قیمت نفت در هفته های اخیر، سهام شرکت های نفتکش افزایش یافته و به گفته رئیس شرکت نفتکش نوردیک آمریکا (نوردیک امریکن تانکر)، کسب و کار بهتر از همیشه است.

هربیورن هنسون، رئیس شرکت نوردیک می گوید: ما درحال حاضر پول زیادی به دست می آوریم، ترازنامه به شدت افزایش یافته است. نوردیک سومین بازیگر بزرگ این بازار در پایان 2019 بود. تولیدکنندگان در واقع به شرکت های دیگر پولی می پرداختند تا نفت را از آن ها تحویل بگیرند، چون ذخایر انرژی آن ها بسیار پایین است. این شرایط به نفع شرکت هایی مثل نوردیک است که نفت را حمل و نقل می کنند.

هنسون گفت: با توجه به شرایط بازار، نوردیک می تواند 70 هزار دلار برای هر روز استفاده از نفتکش هایش هزینه دریافت کند. شرکت های بزرگی مثل اکسون و بی پی از مشتریان نوردیک هستند. پیش بینی می شود در آمد نوردیک در سه ماه اول سال میلادی جاری 5. 88 میلیون دلار باشد که 65 درصد نسبت به همین دوره در سال گذشته بیشتر است. سهام شرکت نوردیک 19 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 85. 5 دلار رسیده است. این شرکت تصمیم دارد بدهی خود را کاهش دهد و بر کل بازار تسلط یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>