اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جابه جایی آثار هنری و تابلوهای نقاشی در اسباب کشی:
اگر برای انتقال این اشیاء جعبه های مناسبی را تهیه کنید، تابلوهای نقاشی و آثار هنری شما آسیب نمی‌بینند. تهیه این موارد هزینه بیشتری دارد اما ارزش آن را خواهد داشت. سعی کنید جعبه ای را پیدا کنید که از هر طرف بزرگ تر از اشیاء هنری شما باشد. اگر بزرگ تر باشد، می توانید از مواد محافظ بیشتری استفاده کنید، اگر کوچک تر باشد، فضای کافی برای قرار دادن مواد محافظ ندارید و خطر آسیب، اشیاء هنری شما را تهدید خواهد کرد.

مراحل بسته بندی:
اکنون زمان آن رسیده که از آثار هنری خود محافظت کرده و آن را بسته بندی کنید. مهم ترین بخش برای جلوگیری از وارد شدن آسیب، بسته بندی مناسب است.

با استفاده از چسب نواری بر روی شیشه تابلوهای نقاشی یک X را علامت گذاری کنید:
اگر نقاشی یا اثر هنری شما دارای روکش شیشه ای است، با استفاده از نوار چسب یک X را روی شیشه قرار دهید. این کار باعث می شود که در صورت شکسته شدن شیشه، خرده های شیشه حرکت نکنند و باعث آسیب به اثر هنری شما نشوند. به طور طبیعی، اگر تابلو نقاشی شما شیشه ای نداشته باشد، از این مرحله می توانید صرف نظر کنید.

 بسته بندی پلاستیکی یا با استفاده از پالت:
اگر تصویر شما در شیشه پوشانده نشده، محافظت از نقاشی رنگ شده بسیار مهم است. یک گزینه عالی این است که نقاشی را در چند لایه از پلاستیک بسته بندی دارای حباب بپیچید. همچنین می توانید ورق‌های بسته بندی پالت را نیز خریداری کنید، که اساسا به طور کامل سطح اثر هنری را پوشش دهد. این آثار را در هر کارتن، به تعداد مناسب قرار دهید، در صورتی که تعداد آنها زیاد نباشد، خطر آسیب اصطکاک بین آنها از بین می رود. این همچنین گزینه ای عالی برای آبرنگ ها و چاپ های شیشه ای است.

 پوشاندن گوشه ها با مقوا:
اگر قاب نقاشی با ارزش یا منحصر به فرد است، ممکن است بخواهید برای قاب قطعه هنری خود و محافظت از گوشه های آن، با استفاده از مقوا اطراف و گوشه های آن را بپوشانید تا بیشتر محافظت شود. بعد از قرار دادن این محافظ ها کار بسته بندی را شروع کرده و بر روی آنها از پوشش استفاده کنید.

بسته بندی با پلاستیک های حباب دار:
مرحله بعدی تهیه بالشتک است. چندین لایه از پلاستیک های بسته بندی حباب دار محافظت خوبی از آثار هنری خواهند کرد. سخاوتمند باشید، هر دو بعد افقی و عمودی را بپوشانید، و پلاستیک حباب دار را با نوار چسب، محکم ببندید.

 ته جعبه را محکم کنید:
روزنامه و کاغذهای خرد شده را در قسمت زیر جعبه خود قرار دهید. سپس می توانید اشیاء هنری را در جعبه قرار دهید و می توانید طرفین و بالای آنها را با کاغذ و یا پلاستیک حباب دار پر کنید.

 تست کنید:
جعبه را ببندید اما آن را مهر و موم نکنید. جعبه را به آرامی و به جلو حرکت دهید و ببینید که آیا چیزی در داخل آن تکان می خورد. در صورت هرگونه حرکت در داخل کارتن، باید جعبه را باز کرده و بالشتک بیشتری را اضافه کنید تا همه چیز سر جای خود بماند.

 مهر و موم کنید و برچسب بزنید:
پس از اتمام این کار، می توانید جعبه ها را بسته و آنها را به عنوان وسایل شکننده و کارهای هنری علامت گذاری کنید، بر روی برچسب کارتن ها محتویات داخلی را بنویسید و این کار را برای تمامی جهات مختلف کارتن انجام دهید. بنابراین افرادی که آنها را حمل می کنند، می دانند که مراقبت بیشتری باید داشته باشند.

اگر آثار هنری شما با ارزش هستند، ممکن است بخواهید هر کدام از آنها را در یک جعبه قرار دهید. اگر آثار هنری شما اندازه کوچکی دارند و می توان دو یا چند عدد آنها را در یک جعبه قرار داد، مطمئن شوید که در بین آنها، پلاستیک های حباب دار را به اندازه کافی قرار دهید. هر جعبه را به خوبی با استفاده از نوار چسب محکم کنید تا امکان پاره شدن کارتن به حداقل برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>