اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نکاتی در مورد دکوراسیون خانه جدید قبل از اسباب کشی:
این یک واقعیت شناخته شده است که تغییر دکوراسیون خانه یک فعالیت ارزان قیمت نیست. اگر واقعا می‌خواهید خانه خود را تغییر دهید، هر جزئیات کوچک به مقدار زیادی پول احتیاج دارد. اما در صورتی که قبل از اسباب کشی به خانه جدید تغییرات را انجام دهید، در وقت و هزینه شما صرفه جویی زیادی خواهد شد.

در بسیاری از مواقع، خانه جدید شما نیاز به تغییرات و یا تعمیراتی دارد. اگر لوله کشی ها و یا سیم کشی برق نیاز به تعمیرات داشته باشند، امکان دارد دیوارها و کف را بخواهید برای انجام تعمیرات تخریب کنید. در برخی از مواقع حتی درب و پنجره ها هم نیاز به تعویض دارند.

در این مواقع اگر دکوراسیون خانه جدید را از قبل انتخاب کرده باشید، می توانید با کمترین هزینه، خانه خود را به گونه ای تغییر دهید که مطابق با دکوراسیون انتخابی شما باشد.

قبل از شروع تغییر دکوراسیون خانه برنامه ریزی کنید:
هر آنچه را که می خواهید در خانه خود تغییر دهید، برنامه ریزی کنید و سپس این روند را شروع کنید. اگر بودجه کم دارید، این کلید موفقیت است. برای این منظور، ابتدا از طریق سایت های مختلف در مورد دکوراسیون منزل و مبلمان نمونه هایی را مشاهده کنید تا بتوانید طرحی را که می خواهید به خانه خود اضافه کنید را راحت تر انتخاب کنید.

پس از انتخاب، پروژه دکوراسیون خانه خود را به اجزای کوچک تقسیم کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. این اجزا شامل موارد تزئینی، مبلمان، نقاشی دیوارها، وسایل، کف و غیره خواهد بود.

اکنون تصمیم بگیرید که تا چه اندازه ای می توانید برای هر بخش هزینه کنید. می توانید چیزی را از لیست خود حذف کنید، یا می توانید در مورد خرید نوع خاصی از کالا تجدید نظر کرده و محصول ارزان تری را خریداری کنید.

از لوازمی که در خانه قدیمی داشتید، استفاده کنید:
این یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید برای کاهش بودجه خود در نظر بگیرید، استفاده از لوازم خانه قدیمی است. کاری که شما می توانید انجام دهید این است که از خرید لوازمی که در اختیار دارید، صرف نظر کنید.

جلا دادن و رنگ آمیزی ساده برخی از لوازم باعث می شود که کاملا جدید و تازه به نظر برسند. این بهترین گزینه برای کسانی است که بودجه کمی دارند. با استفاده از لوازم قدیمی که هنوز خراب نشده اند، می‌توانید مقدار زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید و بتوانید از این بودجه برای خرید لوازم دیگر استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر کابینت های خانه جدید ظاهری نامناسب دارند و آثار خرابی در رنگ آنها مشاهده می‌شود، با رنگ آمیزی مجدد، جلوه ای تازه پیدا می کنند. کف پوش های چوبی را نیز می توانید به راحتی ترمیم کنید.

بر روی این کف پوش ها موادی زده می شود که آنها را براق می کند. در اثر مرور زمان و کارکرد، این لایه از بین می رود و ظاهر آنها زیبایی خود را از دست می دهد. با ترمیم قسمت های معیوب و پوشش مجدد با مواد براق کننده جدید، نیازی به تعویض کف پوش چوبی خانه جدید نخواهید داشت.

به راحتی می توانید دکوراسیون خانه جدید را قبل از اسباب کشی با کمترین هزینه به نحو دلخواه تغییر دهید. البته باید نکاتی را رعایت کنید که این کار با هزینه کمی انجام شود. در صورتی که اسباب و لوازم خانه قدیمی خود را به خوبی تمیز کرده و اشکالات آنها را قبل از اسباب کشی تعمیر کرده باشید، بعد از جابه‌جایی به خانه جدید کار زیادی نخواهید داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>