اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سیستم گرمایشی

آماده کردن لوازم گرمایشی و سرمایشی قبل از اسباب کشی:
جابه جایی اثاثیه منزل کاری پر زحمت است که اگر نکاتی را رعایت نکنید، به کار خسته کننده تبدیل خواهد شد. همیشه قبل از این که شروع به این کار کنید، باید مواردی را در نظر داشته باشید. آماده کردن لوازم و وسایل خانه برای جابه جایی، یکی از این کارها است.

کار دیگری که کمک می کند تا در روز اسباب کشی کارها به خوبی انجام شود و زمان زیادی برای این کار نیاز نداشته باشید، بسته بندی مناسب لوازم است. از طرف دیگر، خانه جدیدی که باید وسایل و لوازم منزل شما به آنجا منتقل شوند هم نیاز به آماده سازی دارد.

اگر خانه جدید نیاز به تعمیرات و یا بازسازی داشته باشد، این کارها را قبل از این که اسباب و اثاثیه را منتقل کنید، باید انجام دهید. در زمانی که هیچ وسیله ای به خانه جدید منتقل نشده، فضای کافی برای کار خواهد بود و می توان به راحتی کار آماده سازی خانه جدید را انجام داد.

یکی از مواردی که باید قبل از انتقال وسایل و اسباب و اثاثیه به خانه جدید انجام داد، آماده کردن وسایل گرمایشی و سرمایشی است. در برخی از مواقع، این وسایل به درستی کار نمی کنند و برای تعمیر آنها نیاز به تخریب خواهد بود. این کار بهتر است تا قبل از انتقال وسایل انجام شود.

بررسی لوازم گرمایشی و سرمایشی قبل از اسباب کشی به خانه جدید:
اگر در روزهای سرد سال باید به خانه جدید اسباب کشی کنید، سردی هوا باعث ناراحتی شده و تحمل سرما سخت خواهد بود. اگر وسایل گرمایشی خانه جدید به خوبی کار نکنند، برای پیدا کردن تعمیرکار و انجام تعمیرات در برخی از مواقع زمان زیادی نیاز دارید.

با بررسی این وسایل و انجام تعمیرات قبل از اسباب کشی به خانه جدید، می توانید قبل از آوردن لوازم منزل، این وسایل را روشن کنید تا محیط منزل گرم شود.

در برخی از خانه ها که از شوفاژ برای گرما استفاده می شود و وسیله گرمایشی خانه پکیچ و یا موتورخانه است، امکان نشتی و یا گرفتگی لوله ها زیاد خواهد بود. با روشن کردن و بررسی این وسایل، اگر لوله ها نشتی داشته باشند و یا راه آنها گرفته باشد، می توانید به راحتی آنها را تعمیر کنید و اگر نیاز به تخریب باشد، بدون مزاحمت این کار را انجام دهید. تعمیر وسایل و لوله ها در خانه ای که خالی از لوازم است، آسان‌تر خواهد بود.

اگر وسیله سرمایشی خانه جدید کولر گازی است. همیشه قبل از انتقال اسباب و اثاثیه، آن را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع، کولر گازی نیاز به سرویس خواهد داشت. سرویس کردن کولر باعث بلند شدن گرد و غبار می شود و در صورتی که در خانه وسایل وجود داشته باشند، نیاز دارید تا مراقبت زیادی انجام دهید تا لوازم شما کثیف نشوند.

کولرهای گازی یک لوله برای خروج آب دارند. اگر کولر به خوبی سرویس نشده باشد، امکان گرفتگی آن زیاد خواهد بود و اگر این لوله از داخل دیوار عبور کرده باشد، نیاز خواهد بود تا گرفتگی برطرف شود. در هنگام رفع عیب لوله خروج آب، امکان ریختن آب کثیف زیاد است. انجام تعمیرات در خانه ای که خالی از وسایل باشد، راحت تر خواهد بود و باید توجه داشته باشید که بررسی لوازم گرمایشی و سرمایشی خانه جدید را قبل از رنگ آمیزی دیوارها انجام دهید تا در صورتی که نیاز به تخریب برای رفع عیب باشد، مجبور به رنگ کردن مجدد نداشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>