اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی مجسمه ها در زمان اسباب کشی:
قبل از اسباب کشی اگر تمامی وسایل منزل را برای این کار آماده کنید، آسیب کمتری به آنها می رسد و می توانید جابه جایی وسایل را در زمان کوتاه تری انجام دهید.

آثار هنری مانند مجسمه را باید با مراقبت زیادی حمل کرد. مجسمه های مختلف از جنس های متنوعی ساخته می شوند و برخی از مواد استحکام زیادی ندارند و با کوچک ترین ضربه آسیب خواهند دید.

حفاظت از مجسمه ها در اسباب کشی:
چالشی که برای هر مجسمه بزرگ یا کوچک وجود دارد این است که این اجسام دارای شکلی گسترش یافته هستند که مراقبت از آنها را سخت می کند و برخی از قسمت ها آسیب پذیری بیشتری دارند. برای مثال اگر مجسمه ای از یک قو را تصور کنید، گردن و سر در این مجسمه آسیب پذیر هستند و با کوچک ترین ضربه می شکنند.

  • برای رفع این مشکل، ابتدا باید یک محافظ مناسب برای این محل ها ایجاد کنید. اگر اندازه مجسمه شما بزرگ است، می توانید از تخته های چوبی استفاده کنید و یک قاب محافظ برای مجسمه خود بسازید. از تکه های تخته برای ایجاد یک محافظ استفاده کنید و این تخته ها را با میخ محکم کنید. اگر جعبه چوبی مناسب پیدا کنید، کار شما ساده تر خواهد بود.
  • سپس پلاستیک های حباب دار را در اطراف مجسمه قرار دهید. باید توجه کنید که قسمت های آسیب پذیر را از پلاستیک بیشتری استفاده کنید.
  •  پس از پوشاندن مناطق حساس و شکننده، از بسته های پلاستیک حباب دار بیشتری برای پیچیدن کل مجسمه استفاده کنید. شما باید به اندازه کافی از این پلاستیک ها در اطراف مجسمه قرار دهید تا در زمان اسباب کشی مجسمه داخل جعبه، هیچ گونه حرکتی نداشته باشد.
  •  جعبه را اندکی تکان دهید تا در صورتی که مجسمه حرکتی داشته باشد، اطراف آن را پلاستیک های بیشتری قرار دهید و در انتها درب جعبه را به خوبی محکم کنید.

حمل مجسمه های بزرگ تر:
اگر مجسمه ای دارید که چند متر طول دارد و وزن آن زیاد است، یک چالش بزرگ تر در پیش روخواهید داشت.
مشخص کنید که وزن تقریبی مجسمه شما چقدر است.

این مورد به شما کمک می کند تا چگونگی رسیدگی به این مسئله را تعیین کنید، و این که آیا به جعبه چوبی احتیاج دارید یا جعبه مقوایی برای مجسمه کافی خواهد بود. برخی از جعبه های مقوایی قادر به تحمل وزن زیادی هستند و می توان از آنها برای انتقال مجسمه خود استفاده کنید، اما اگر وزن مجسمه شما زیاد باشد، به جای آن به جعبه چوبی احتیاج خواهید داشت.

بسیاری از مجسمه های مدرن از قالب های گچ ساخته شده اند، این بدان معنی است که آنها توخالی هستند و وزن آنها خیلی زیاد نیست. در این صورت، می توانید با یک جعبه مقوایی با اندازه خوب و با پلاستیک های حباب دار کافی آنها را به محل جدید منتقل کنید، اما در حین حرکت باید از استحکام آن اطمینان داشته باشید.

امن ترین و محکم ترین راه برای مراقبت از وسایل بزرگ تر استفاده از جعبه های چوبی است. شما می توانید با تهیه این جعبه های چوبی از انتقال ایمن مجسمه های خود اطمینان داشته باشید.

جعبه های چوبی نه تنها یک راه حل مناسب برای حمل و نقل اقلام با ارزش و سنگین هستند، بلکه در بین جعبه های مقوایی دیگر به راحتی مشخص می شوند. این بدان معنی است که آنها احتمال افتادن، تلنگر یا آسیب کمتری دارند. اگر آنها دچار سوء رفتار شوند، احتمالا در روند جابه جایی، آسیب کمتری به اشیاء داخلی آنها وارد خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>