اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در کتاب مقررات صادرات و واردات ستونی به نام "SUQ" که واحد شمارش کالاست وجود دارد. متاسفانه برخی از اظهارکنندگان، سازمانهای همجوار مانند انبارداران و کارکنان گمرک از اهمیت آن اطلاع کافی ندارند. این مقدار که در خانه شماره 41 اظهارنامه می بایست درج شود با تعداد و نوع بسته که در خانه شماره 31 اظهارنامه وجود دارد اشتباه گرفته می شود با تقسیم ارزش به تعداد آن کالا که در خانه شماره 41 اظهارنامه درج می شود ارزش یک واحد از کالا به دست می آید.

اگر از صحت این اطلاعات مطمئن باشیم می توان حذف ورود اطلاعات ارزش (فرم TSC) را از حلقه فرآیند اظهار کالا پیشنهاد داد.

حذف مرحله ورود اطلاعات عدلبندی از فرآیند اظهار کالا امکان پذیر است:
عدلبندی الکترونیک یکی از وقت گیرترین مراحل اظهار کالاست. در باکس 44 اظهارنامه فیلدی تعبیه شده است که اظهارکنندگان در حال حاضر از عدد 11111111 استفاده می کنند. برای حذف این مرحله پیشنهاد می شود:

منویی با عنوان ◀️ ورود اطلاعات عدلبندی الکترونیک▶️ ایجاد و اظهارکننده قبل از اظهار کالا ملزم به ورود اطلاعات عدلبندی (PACKING LIST) بر مبنای اطلاعات بارنامه بارگذاری شده شود و یک کد رهگیری برای زمان اظهار در اختیار داشته باشد. در زمان اظهار به جای عدد 11111111 که فعلا در باکس مذکور وارد می کنند، کد رهگیری اخذ شده را وارد و بر این اساس عدلبندی الکترونیک به اظهارنامه متصل شود. و مرحله ورود اطلاعات عدلبندی از چرخه اظهار حذف شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>