اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اکثر بانک ها در روز های اخیر از کمبود منابع شدیدا رنج می برند و این باعث شده است که بانک ها قدرت وام دهی و ارائه خدمات اعتباری کمتری به نسبت قبل داشته باشند , اما با رعایت شرایطی و انتخاب صحیح بانک می توانید بهترین بانک برای اخذ وام و سایر تسهلات اعتبار از جملع گشایش اعتبار اسنادی و برات وصولی را انتخاب کنید و در نهایت بهترین بانک ها برای اخذ تسهیلات را معرفی می کنیم.

از انتخاب بانک هایی که سود بالایی به سپرده گزاران پرداخت می کنند اجتناب کنید 
برخی از بانک ها در حاضر حتی با وجود هشدار های بانک مرکزی سود زیادی را پرداخت می کنند , از جمله این بانک ها می توان به بانک گردشگری و بانک آینده اشاره نمود , این بانک ها خارج از ضوابط سود های بالایی را پرداخت می کنند و این مسئله بدان معنا است که این بانک ها از شرایط خوبی برخوردار نیستند و توان وام دهی کمتری دارند، ضمنا کلا سپرده گذاری در این بانک ها همراه با ریسک خواهد بود، چرا که هر لحظه ممکن است هر لحظه این بانک ها ورشکسته شده و سپرده شما را خطر روبرو شود، همانطوری که برای تعدادی از موسسات مالی و اعتباری مانند ثامن الحجج، میزان، ثامن الحجج و افضل توس پیش آمده است.

سعی کنید با حساب جاری کار کنید 
زمانی که به جای حساب های کوتاه مدت با حساب جاری کار می کنید، با توجه به اینکه بانک ها سودی بابت سپرده پرداخت نمی کند، در عوض بانک ها به این افراد شرایط اعتباری بهتری را ارائه می کنند و از امتیازات بیشتری برخوردار هستند، خدمات از جمله قبول اسناد تجاری به عنوان وثایق، ارائه تسهیلات با سود کمتر از مصوب، صدور ضمانتنامه گمرکی و تعهد پرداخت در عوض سفته یا چک مشتری و دیگر خدمات است.

وعده های پوچ بانک ها را دروغی بیش بدانید 
بانک ها همیشه در شروع به شما پیشنهاد همکاری می دهند و از شما می خواهند که در شعبات آنها سپرده گذاری کرده و وعده تسهیلات با نرخ پایین و دیگر اکاذیب دارند , اما پس از مدتی متوجه می شوید که این بانک ها هنگام پرداخت تسهیلات آنقدر سنگ جلوی پایتان می اندازند که خودتان بیخیال اخذ تسهیلات اعتباری می شوید.

بهترین بانک برای اخذ وام و خدمات اعتباری کدام ها است ؟
در این قسمت می خواهیم بهترین بانک ها برای تجار و واردکنندگان و تولیدکنندگان را معرفی کنیم، بانک هایی که تسهیلات بهتر و راحتتری برای مشتریان خود قائل هستند.

بانک ملت 
بانک ملت با دارا بودن کارگزاران قوی در سراسر جهان قدرت خوبی در تسهیلات اعتباری و اعتبار اسنادی دارد، البته متاسفانه در چند ماه گذشته دولت با اخذ منابع فراوان از این بانک مشکلات زیادی را در منایع اعتباری این بانک به وجود اورده است، اما در کل شعبات بانک ملت از قدرت خوبی در پرداخت وام برخوردار هستند.

بانک صادرات
بانک صادرات نیز یکی از بانک های قدرتمند نیمه خصوصی با متابع مناسب می باشد، البته منابع آن به بانک ملت نمی رسد، ولی شرایط نسبتا خوبی دارد و معمولا نرخ تسهیلات بانک صادرات کمتر از نرخ تسهیلات بانک ملت است.

بانک انصار 
بانکی قدرتمند با پشتوانه سپاه پاسداران که ریسک بالایی را در پرداخت تسهیلات اعتباری می کند، خدمات ارزی این بانک خصوصا در زمینه یوزانس و گشایش اعتبار اسنادی با ریسک بالا انجام می شود و می توان گفت یکی از بهترین بانک ها برای گشایش LC می باشد.

بانک سامان
بانکی خصوصی که سرعت فروانی برای پرداخت تسهیلات و گشایش اعتبار دارد , اما از نظر ریسک به بانک انصار و بانک های ملت نیز نمی رسد و معمولا زیاد به دنبال ریسک کردن نیستند.

بانک خاورمیانه
بانکی که خصوصی و جدید الورود است که خدمات زیادی را به شما با ساده ترین حالت ارائه می کند، این بانک شعبات بسیار کمی دارد و شاید در سراسر کشور جمعا 12 شعبه داشته باشد، اما خدمات خاصی را در محل شرکتتان ارائه می کند که عموما بانک های دیگر عاجز از ارائه این خدمات خاص هستند، این بانک با توجه به شعبات کمی که دارد قطعا هزینه های جاری کمتری دارد و می تواند با شرایط بهتری به نسبت سایر بانک ها خدمات اعتباری از جمله پرداخت وام نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مجیدرضا سابوته :
سلام خدمت مسولین محترم بانک به معنای امانت دار وام به معنای کمک وام که برای بازپردختش درصد بگیرند میشه نزول نزول در اسلام حرام است یا پول سپرده مردم با درصد بالا به هبچ عنوان نباید بانک قلول کنه وام درصد بالا از ۳درصد بالاتر میشه گفت بدبخت کننده اون نبابد بگویند وام درست نیست چون طرف بدبخت شده
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>