اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترخیص کار چای از گمرک چه وظایفی بر عهده دارد؟
شاید چنین سوالی برایتان مطرح شود که مزایای همکاری با شرکت های فعال در زمینه ی ترخیص کالا  چیست و در صورت استفاده از خدمات آن ها، چه بخش هایی از پروسه ی واردات چای بر عهده ی آنان خواهد بود و چگونه از میزان استرس و نیاز به نظارت خود شخص وارد کننده و یا بازرگان کاسته می شود، در ادامه ی این مقاله به صورت خلاصه بخشی از اقداماتی که در این خصوص صورت می‌گیرد، بیان شده است:

ترخیص کار چای با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط و قوانین رایج در این زمینه، تمامی مدارک و اسنادی که لازم می باشند را آماده سازی و تکمیل می نماید و شما می توانید مطمئن باشید که هیچ گونه اشتباهی در تکمیل آن ها رخ نخواهد داد.

یکی از مهم ترین وظایف وی تحقیق و بررسی و سپس تعیین میزان هزینه هایی است که باید به منظور ترخیص پرداخت نمایید؛ بنابراین تمامی هزینه های جاری و امور مالی نظیر حواله های ارزی، مبلغ مالیات، حقوق و تعرفه های گمرکی، سود بازرگانی و … با دقت زیادی مشخص شده و به شما ارائه می گردد.
ترخیص چای از گمرک نیازمند اخذ و ارائه ی برخی از مجوزات نظیر مجوز استاندارد بهداشت و اخذ گواهی از سازمان چای کشور می باشد، که مراحل دریافت آن توسط ترخیص کار انجام خواهد شد.

در نهایت با بررسی شرایط گمرکات و بنادر ایران می توان بهترین مسیر و نحوه ی واردات چای به کشور را تعیین نمود و این امر موضوعی بسیار حساس است و تشخیص آن تنها از عهده ی کسی بر می آید که تحت عنوان ترخیص کار چای از جدیدترین شرایط گمرکات آگاه باشد.

مسئله ی بعدی مربوط به انبار داری است و در صورتی که تمامی کار ها به خوبی انجام شده باشد، محصول وارداتی شما مدت زمان زیادی در گمرک نخواهد ماند و بنابراین هزینه های مربوط به انبار داری نیز کاهش می‌یابد.

واردات چای از هند و چین
همانطور که گفتیم به کمک راهنمایی های یک ترخیص کار خوب می توان مطابق با برنامه ریزی صحیح و با بهینه سازی هزینه ها و زمان، پروژه ی واردات یک کالا به داخل کشور را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. در خصوص چای های خارجی نیز تشریفات گمرکی تعیین شده ای وجود دارد که باید مرحله به مرحله طی شده تا بتوان به نتیجه ی ایده آل دست یافت. در وهله ی اول اینکه بدانید وارد نمودن چه نوع چای و از کدامین کشور به سود شما خواهد بود، اهمیت زیادی دارد.

انواع این محصول نظیر باروتی، کله مورچه، ارتودکس، شکسته، ارل گری تویینگز، چای هندوستان و سیلان، انواع چای های گیاهی و ….. قابلیت ورود به کشور را دارند اما بخش زیادی از این محصول متعلق به کشور های هند و چین است که یکی از پر فعالیت ترین مناطق دنیا در زمینه ی تجارت و بازرگانی می باشند و ترخیص کالا از چین به عنوان یکی از پر ترافیک ترین انواع این کار تعیین شده است و بدیهی است که لازم است چنین پروژه ی سنگینی را با کمک کارشناسان و افراد خبره نظیر ترخیص کار به انجام رساند که به میزان کافی از نحوه ی واردات چای از چین و هند آگاهی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیرحسین قربانی:
سلام بر شما هزینه کل برای واردات چای از هند چقدر هست اعم از مالیات هزینه گمرک و ...
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>