اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پیشگیری از بیماری کرونا در مجمتع های بین راهی کرمانشاه:
فریبرز کرمی روز پنجشنبه  اظهارداشت: اطلاع رسانی فوری و موثر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری، مبنی بر ضرورت ضد عفونی نمودن سطوح تماس دست مسافران در فضاهای عمومی و مراکز رفاهی و تجاری و خدماتی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی با مواد ضدعفونی کننده استاندارد مورد تایید مراکز بهداشت یکی از تمهیدات اتخاذ شده است.

وی افزود: با تأکید بر مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی به خصوص کارکنان زحمت کش بخش خدمات در سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و رستوران ها مبنی بر رعایت بهداشت و اصول بهداشتی کامل، یکی دیگر از این برنامه ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بیان کرد: ایجاد هماهنگی لازم با شبکه بهداشت استان، شهرستان و ضرورت وجود نماینده مرکز بهداشت در بازدیدها از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برابر دستورالعمل کمیته ویژه نظارت در راستای نظارت و تأکید بر رعایت موازین بهداشتی در عناصر و کاربری های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی وافزایش تعداد بازدیدها، از جمله تمهیدات لازم الاجرا است.

کرمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: 11 شرکت و مؤسسه فعال مسافری سواری، 23 شرکت و مؤسسه فعال مسافری مینی بوسرانی، 33 شرکت و مؤسسه فعال مسافری اتوبوسی و 67 شرکت و مؤسسه مسافری در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: 16 پایانه مسافری عمومی، چهار پایانه مسافری خصوصی، 44 مرکز اسقاط خودرو و چهار مرکز طب کار در سطح استان کرمانشاه هم اکنون فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 196 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط هشت سال، 908 دستگاه مینی بوس با عمر متوسط 28 سال و 866 دستگاه خودرو سواری با عمر 11 سال در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه قرار دارد.

کرمی اظهار داشت: پنج نفر از رانندگان بخش مسافری تا 25 سال سن، 113 نفر بین 25 تا 29 سال، یک هزار و پنج نفر بین 30 تا 39 سال، یک هزار و 51 نفر بین 40 تا 49 سال سن، یک هزار و 15 نفر 50 و بالاتر از سن دارند و در مجموع شمار رانندگان بخش مسافری در سطح استان کرمانشاه به 3 هزار و 189 نفر می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در طول 11 ماه امسال به وسیله سه هزارو 433 دستگاه اتوبوس 946 هزار و 158 مسافر در قالب 50 هزار و 584 سفر و به وسیله 29 هزار و 630 مینی بوس، یک میلیون و 663 هزار مسافر در قالب 100 هزار و 220 سفر جابجا شدند.

کرمی با بیان اینکه در این بازه زمانی به وسیله یک هزار و 898 دستگاه خودرو سواری 868 هزار و 670 مسافر در قالب 224 هزار سفر جابجا شدند، افزود: مجموع وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی در 11 ماه 34 هزار و 968 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری بوده که در مجموع سه میلیون و 477 هزار مسافر را در قالب 373 هزار سفر جا به جا کردند.

وی گفت: ضرورت درج شماره تماس در بلیت ها و الزام به پاسخگویی شبانه روزی مسئولان این شرکت با اعمال نظارت مضاعف و مستمر نیز مورد تأکید است.

وی ادامه داد: همچنین بر ضرورت مانیتورینگ ناوگان توسط شرکت های حمل و نقل مسافری تأکید و تأمین و جابه جایی ناوگان در راه مانده نیز در دستور کار قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مخفی کردن >>