اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماسک یارانه ای به زودی در تمامی ایستگاه های مترو تهران عرضه می شود:
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه عرضه ماسک در 25 ایستگاه مترو و پایانه‌های منتخب اتوبوسرانی پایتخت آغاز شده است، اعلام کرد: تلاش می شود تا پایان این هفته این طرح در 127 ایستگاه مترو و پایانه های اتوبوس پایتخت عملیاتی می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، (سید مناف هاشمی) در جریان بازدید از روند توزیع ماسک در ایستگاه‌های مترو و پایانه های اتوبوسرانی پایتخت، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، باید ماسک با قیمت مصوب و مناسب در اختیار شهروندان قرار بگیرد که طی چند روز آینده و با تامین ماسک مورد نیاز از سوی وزارت صمت، استفاده از ماسک به صورت جدی در مترو کنترل خواهد شد.

وی ادامه داد: قیمت ماسک تک لایه یک هزار تومان و ماسک چند لایه دو هزار تومان برآورد شده است.

هاشمی با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش متضمن سلامتی شهروندان است، اظهار داشت: تا پایان هفته در تمامی پایانه های اتوبوسرانی و ایستگاه‌های تبادلی اتوبوس نیز ماسک عرضه می‌شود.

به گفته معاون شهردار تهران، بیش از 50 درصد مردم از دستکش و ماسک استفاده می کنند اما تلاش ما بر‌این است برای 50 درصد دیگر نیز شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا ماسک با قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

هاشمی یادآور شد: با توجه به میزان بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی که این روزها در اتوبوسرانی به 500 هزار نفر و در مترو 600 هزار نفر در روز می رسد، طبیعی است تامین این تعداد ماسک دشوار است که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) مسوولیت این کار را برعهده گرفته است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر 13 اردیبهشت 96 هزار و 448 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت 65 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6156نفر رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>