اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد به علت کرونا تا پایان اردیبهشت تمدید شد:
شهردار مهاباد گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مهلت تخفیف پرداخت عوارض شهرداری به مدت 2 هفته دیگر و تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

کامران فاتح روز یکشنبه  اظهار داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش زیادی از شهروندان موفق به پرداخت عوارض شهری نشده‌اند که بر این اساس به منظور تسهیل و جبران زمان از دست رفته و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، اعلام کاهش هزینه‌ها و عوارض ساختمانی با مصوبه شورای شهر تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: شهروندان تا اتمام مدت باقی مانده فرصت دارند برای بهره مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه و از ازدحام غیرضروی به این منظور اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه این تصمیم براساس مصوبه شورای شهر اتخاذ شده است، اضافه کرد: در این مدت، شهرداری مهاباد در بهای عوارض شهری هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

شهردار مهاباد بیان کرد: شهروندان فرصت کافی برای استفاده از مزایای تخفیف عوارض شهرداری را در اختیار دارند و از آنها می‌خواهیم تا حد امکان از ازدحام در شهرداری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کنند.

فاتح اظهار داشت: افرادی که تمام هزینه های مربوط به صدور پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف، پایان کار و تفکیک در حد مجاز (بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده 100) را تسویه کنند، از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند شده و همچنین آن دسته از شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض سالیانه، معوقه نوسازی و کسب و پیشه اقدام کنند، در قالب طرح خوش حسابی شامل 25 درصد تخفیف می‌شوند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.تاکنون بیش از 95 هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و افزون بر 80 درصد آنان بهبود یافته‌اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>