اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وضعیت کرونا در گیلانغرب و قصرشیرین سفید است
 استاندار کرمانشاه، وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین را سفید اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا شهرستان‌های دارای وضعیت سفید می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

هوشنگ بازوند روز یکشنبه در حاشیه نشست ویدیو کنفرانس ستاد ملی کرونا اظهار داشت: در نشست امروز شاهد تصویب مصوبات استانی و ملی بسیار خوب و راهگشایی در زمینه بحران کرونا بودیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه در استان ما وضعیت شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفید اعلام شده است که خبری امیدوارکننده برای کرمانشاهی‌ها است.

بازوند اظهارداشت: همچنین براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شب‌های مبارک احیاء امکان برگزاری این آیین روحانی با حضور مردم در برخی از اماکن مقدسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم و این مراسم از طریق صدا و سیما پخش زنده می شود.

وی از ثبت نام 59 هزار و 600 واحد صنفی متقاضی بازگشایی در سامانه خبر داد و گفت: دیگر واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی در استان نیز هر چه زودتر این ثبت نام را انجام دهند. این واحدها تحت نظارت سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی و طبق پروتکل‌های مربوطه فعالیت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه بااشاره به موفقیت در مرحله اول طرح غربال گری گفت: در مرحله غربال گری علاوه بر افراد بستری شده از دیگر افراد هم تست کرونا گرفته می‌شود و این کار موجب شناسایی ناقلین خاموش در سطح جامعه می‌شود و برنامه بسیار ارزشمندی در راستای حفظ سلامت جامعه محسوب می‌شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 595 روستا است.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز 13 اردیبهشت 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی 802 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 96 هزار و 448 نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 65 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 6 هزار و 156 نفر رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>