اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

50 هزار ماسک میان ادارات قزوین توزیع شد:
مسئول پیشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 50 هزار ماسک و 60 هزار بسته انواع دستکش میان ادارات، سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده است.

هادی طاهرخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین به عنوان مسوول پشتیبانی ستاد مقابله با کرونای استان انتخاب شده است و اقلام بهداشتی ادارات از قبیل انواع ماسک، مواد ضدعفونی کننده، دستکش و... را برای راحتی شهروندان و کارمندان ادارات و سازمان‌ها توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: در مدت شیوع کرونا ستاد پشتیبانی و تدارکات در عرصه تامین اقلام بهداشتی دستگاه‌های اجرایی اقدامات مطلوبی داشته و علاوه بر توزیع ماسک و دستکش حدود سه هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز توزیع کرد.

این مسوول افزود: خوشبختانه با مدیریت استاندار قزوین و همکاری مدیریت بحران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هیچ کمبودی در تامین و عرضه اقلام بهداشتی در استان وجود ندارد و حتی مازاد بار ستاد با حواله دانشگاه برای عرضه مستقیم به داروخانه‌ها و عرضه کنندگان اقلام بهداشتی تحویل داده می‌شود.

طاهرخانی گفت: عرضه اقلام بهداشتی در ادارات و واحدهای عرضه مواد بهداشتی علاوه بر ایجاد بار روانی مثبت موجب شده است تا جلوی افزایش قیمت این اقلام گرفته شده و میزان رضایت شهروندان نیز افزایش یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>