اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اروپا آسیب پذیرترین قاره در برابر کرونا: 
خبرگزاری فرانسه روز شنبه به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و رسیدن موارد مبتلایان به بیماری کووید 19 به بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در اروپا نوشت: اروپا آسیب دیده‌ترین قاره در برابر کرونا است.

بر اساس این گزارش، تا کنون بیش از 1.5 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا ثبت شده که تقریبا نیمی از آمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به حساب می‌آید.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، حداقل یک میلیون و 506 هزار و 853 نفر به ویروس کرونا مبتلا و 140 هزار و 260 تن نیز به علت این بیماری در قاره اروپا جان باخته‌اند. این درحالی است که آمار جهانی نشان می‌دهد که در این زمینه سه میلیون و 350 هزار و 224 نفر مبتلا و 238 هزار و 334 نفر فوت شده‌اند.

در لیست کشورهای آسیب پذیر در قاره اروپا، اسپانیا با 215 هزار ابتلا در مقام اول، ایتالیا با 207 هزار نفر جایگاه دوم، انگلیس 177 هزار نفر جایگاه سوم، فرانسه 167 هزار نفر در جایگاه چهارم و آلمان با 161 هزار نفر در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند.

در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در قاره سبز اروپا و تأثیر عمیق آن بر اقتصاد کشورهای صنعتی، شرکت راه آهن دولتی (SNCF) فرانسه از جمله شرکت‌هایی است که به دنبال دریافت کمک مالی از دولت است و به دلیل تأثیر اقتصاد دوران قرنطینه سراسری در کشور این شرکت به احتمال زیاد به فکر تعدیل نیرو است.

(ژان پیر فاراندو) مدیرعامل شرکت راه آهن (SNCF) فرانسه به رادیو اینتر فرانسه گفت: قرنطینه سراسری که از تاریخ 17 مارس (27 اسفند) با هدف مهار شیوع ویروس کرونا اجرا شد، برای این شرکت 2 میلیارد یورو هزینه داشته است.

فاراندو افزود: به این دلیل که شرکت در طول بحران ویروس کرونا با بدهی بیش از حد انباشته رو به رو است و به علت کاهش شدید مشتری تعدیل نیرو در شرکت غیر منطقی نخواهد بود.

در حالی که برخی از کشورهای اروپایی در حال ارزیابی کاهش محدودیت های اعمال شده برای مهار کرونا هستند، (اولیور وران) وزیر بهداشت فرانسه روز شنبه گفت: محدودیت های ویژه دوره کرونا در این کشور تا 2ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

وی در نشست خبری همچنین اعلام کرد که محدودیت های کلی تا 24 جولای (جمعه سوم مرداد) در این کشور ادامه خواهد یافت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>