اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جشنواره فروش اینترنتی رمضان

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای حمایت از کسب و کارها و همچنین پیگیری پویش از خانه بخریم برای مقابله با ویروس کرونا جشنواره ای را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار کرده است.

بهار99

در این سامانه شما می توانید فروشگاه های اینترنتی و واحدهای صنفی عضو جشنواره را جهت خرید اینترنتی یا تلفنی به همراه اطلاعات تماس آن ها مشاهده نموده و همچنین در بخش کالاهای منتخب، به جستجوی کالای مورد نظر خود بپردازید.

در این جشنواره کالاهای تامین کننده مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان نظیر: خرما، حلیم، آش، زولبیا، بامیه در اولویت هستند.

اصناف می توانند در قسمت "ثبت نام واحد صنفی" اقدام به ثبت نام در جشنواره رمضان 99 نمایند. سپس فروشگاه اینترنتی خود را بر اساس راهنمای موجود در سایت انتخاب نموده و از طریق فروشگاه اینترنتی منتخبشان اقدام به فروش کالاهای مربوط به ماه رمضان نمایند. همچنین بخش اختصاصی واحدهای صنفی نیز بر روی سایت جشنواره اضافه گردیده است که باعث معرفی مستقیم واحدهای صنفی به مردم و فروشگاه های اینترنتی می شود.

فروشگاه های اینترنتی با مشارکت در این طرح، ضمن برخورداری از اجر معنوی همدلی با اصناف، می توانند از پتانسیل های کسب وکار خود برای ایجاد فضای همکاری با واحدهای صنفی استفاده نمایند.این جشنواره از ابتدای ماه مبارک رمضان 99 (6 اردیبهشت) تا انتهای این ماه مبارک (3 خرداد سال جاری) ادامه خواهد داشت.
اگر فروشگاه اینترنتی دارای نماد هستید هم می توانید با استفاده از نام دامنه و رمز عبور اینماد خود، در سامانه جشنواره رمضان 99 وارد فروشگاه اینترنتی شوید.

برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.


کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>