اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فضای مجازی بحران کرونا را در قزوین کنترل کرد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان قزوین گفت: فضای مجازی و شبکه‌های پیام رسان به بهترین شکل ممکن بحران بیماری کرونا را در استان قزوین کنترل کردند.

محمدحسین اسماعیلی در چهارمین نشست شورای فضای مجازی که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد افزود: در شرایطی که ویروس کرونا در کل دنیا همه گیر شده و کشور ما را نیز درگیر خود کرده بود، ما بیش از پیش به جایگاه و اهمیت فضای مجازی پی بردیم.

وی اضافه کرد: اگر فرض کنیم در این دوره بحرانی اینترنت، فضای مجازی و بسترهای شبکه‌های اجتماعی وجود نداشت، ممکن بود مسئله ناگوارتر و بغرنج‌تر پیش برود که همین موضوع بر اهمیت فضای مجازی تأکید دارد.

اسماعیلی اظهار داشت: می توان از فضای مجازی در حوزه‌های مربوط به مشارکت‌های عمومی، مشارکت‌های اجتماعی، ایجاد پویش‌های مردمی و آموزش‌ها، اطلاع رسانی‌ها و آگاهی بخشی استفاده‌های بهینه کرد.

این مسئول بیان داشت: علاوه بر اینکه فضای مجازی مسائل و مشکلات مخصوص به خود را دارد، اگر بتوانیم از این فضا نهایت استفاده و بهره‌برداری را ببریم و حضور فعال و پویا داشته باشیم مطمئناً می‌توان در تمام امور فرهنگی، هنری و آموزشی تأثیرگذار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در بستر فضای مجازی بود که آموزش بهخ دانش آموزان انجام شد و بسیاری از پویش‌های اجتماعی که هنرمندان، فرهیختگان، نویسندگان، ورزشکاران و بسیاری از شخصیت‌های مختلف فرهنگی هنری در همین بستر صورت گرفت.

اسماعیلی اضافه کرد: به نظر می‌رسد که نیاز به فضای مجازی و فعالیت در این حوزه به خوبی اثبات شده و می‌طلبد برای آمادگی هرچه بیشتر در مواجه با چنین بحران‌هایی، از قبل پیش بینی‌های لازم را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه این شورا از این به بعد بسیار بیشتر و با اهمیت‌تر خواهد بود و ما باید با برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم به صورت بهینه از فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی هنری استفاده کنیم.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای فضای مجازی گزارشی از فعالیت‌های دستگاه خود در خصوص اجرای مصوبات نشست قبل این شورا ارائه داده و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>