اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دانشگاه پزشکی بوشهر تجهیزات ضد کرونایی اهدایی چین را دریافت کرد:
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این دانشگاه محموله کمک‌های بهداشتی و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا اهدایی کشور چین را دریافت کرد.

یحیی رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: محموله اقلام اهدایی چین شامل 52هزار ماسک سه لایه و 990 عدد N95، دستگاه تب سنج، دستکش، عینک، کلاه ایزوله، محافظ صورت، گان و لباس ایزوله است که توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارسال شد.

وی بیان کرد: ارزش این محموله به طور تقریبی 150 میلیون تومان است. معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: این دومین محموله اقلام بهداشتی از کشور چین است که به استان بوشهر ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: نخستین محموله اقلام بهداشتی از طرف خیران کشور چین توسط بخش خصوصی (اتاق بازرگانی استان بوشهر) به بیمارستان شهدای خلیج فارس این استان تحویل شد.

رضایی اضافه کرد: تاکنون محموله‌های دیگر بهداشتی از سازمان‌های داخلی از جمله صنعت، معدن و تجارت، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر شده است.

وی در باره تامین مواد ضد عفونی در استان بوشهر گفت: در این زمینه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای سه شرکت مرتبط با دانشگاه خلیج فارس، شرکت ارکیده و پارک علم و فناوری مجوز لازم در زمینه تولید مواد ضدعفونی صادر کرده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تولید ماسک در زمان حاضر با محوریت و زیر نظر اداره کل فنی و حرفه‌ای این استان تولید می‌شود و مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

رضایی یادآور شد: همچنین تلاش می‌شود 2 کارخانه اتوماتیک تولید ماسک در استان بوشهر راه اندازی شود تا از این طریق ماسک مورد نیاز استان به وفور تامین و تولید دست ساز متوقف شود.

وی بیان کرد: افزون براین مجوز فعالیت سه واحد برای تولید دستکش یک بار مصرف ضادر و در بخش عرضه مواد ضد‌عفونی و الکل نیز مشکلی در استان وجود ندارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: در زمان حاضر استان بوشهر از نظر تامین داروی کرونا مشکلی ندارد و نیاز همه استان‌ها در این بخش تامین شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>