اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پلمب بیش از چهار هزار واحد صنفی و صنعتی در لرستان:
رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 71 هزار و 511 واحد صنفی و صنعتی لرستان مورد بازرسی قرار گرفت که منجر به پلمب چهار هزارو 943 واحد شد.

محمد رضا صفی خانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: جلساتی با فعالین اقتصادی صورت گرفت و اقدامات مثبتی در راستای افزایش تولید و احیای واحدهای صنعتی انجام شد.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، ستاد کرونا در سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان شکل گرفت و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شد.

صفی خانی با بیان اینکه تولید ماسک در کشور قبل از شیوع کرونا یک میلیون عدد بود اما پس از کرونا به چهارمیلیون عدد رسید ادامه داد: مردم با اطمینان از ماسک هایی استفاده کردند که دارای کد بهداشت و سازمان غذا و دارو بود.

رییس سازمان صمت لرستان گفت: فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید بخوبی انجام و پس از آن در راستای تصمیم گیری ستاد کرونا استان اصناف تعطیل شد که تاحد قابل توجهی در کاهش انتقال ویروس کرونا تأثیرگذار بود.

وی بیان کرد: در این مدت 71 هزار و 511 بازرسی از اصناف صورت گرفت که هشت هزار و 558 مورد تذکر منجر به پلمب چهارهزار و 943 واحد صنفی در لرستان شد.

صفی خانی گفت: ایجاد 26 واحد صنفی و صنعتی با ظرفیت تولید 200 هزار عدد ماسک در روز، راه اندازی یک واحد تولیدی دستکش یک بار مصرف با تولید سه هزار و 500 عدد در روز، احیای یک واحد تولید البسه بیمارستانی، افزایش تولید واحدهای تولیدی الکل، احیای واحد راکد تولیدی الکل، ایجاد پنج واحد تولیدی ژل ضدعفونی کننده باظرفیت 80 هزار عدد در روز و تامین و تولید مواد اولیه پتروشیمی در راستای تولید ظروف از اقدامات در این مدت بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>