اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از پوشش اختصاصی درمان کرونا خارج می شود:
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در صورت تداوم روند کاهش بستری بیماران مبتلا به کرونا از پوشش اختصاصی درمان کرونا خارج خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به نقل از جانشین رییس این دانشگاه در ستاد مبارزه با کرونا گزارش داد: با این اقدام فقط بخش‌های عفونی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان 610 تختخوابی امام رضا (ع) به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت.

دکتر شاپور بدیعی افزود: بیمارستان شریعتی مشهد همچنان به طور کامل به بیماران کرونایی اختصاص خواهد داشت.

وی ادامه داد: ارائه خدمت به بیماران غیر کرونایی از اهمیت ویژه برخوردار است، لذا از این پس تمامی مراکز درمانی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، ارائه خدمت به بیماران غیر اورژانسی را آغاز کنند.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور، ارائه خدمات به بیماران غیر اورژانسی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه متوقف شد و مردم نیز در این زمینه بیشترین همراهی را با حوزه سلامت داشتند.

بدیعی افزود: در حال حاضر با توجه به تدابیری که اتخاذ شده تمامی مراکز درمانی می توانند با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نوبت‌دهی نسبت به ارائه خدمت به بیماران اقدام کنند.

وی ادامه داد: عملکرد مراکز درمانی به طور مستمر مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد.از ابتدای شیوع کرونا سه بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی و قائم (عج) در مشهد برای درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافت.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون 98 هزار و 647 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 تن در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 277 تن رسید.تاکنون 79 هزار و 397 نفر از بیماران نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>