اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وضعیت کرونایی قم همچنان پرخطر است:
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با هشدار نسبت به ادامه وضعیت خطرناک ابتلا به کووید 19، گفت: در دو هفته گذشته سیر نزولی مبتلایان به کرونا در قم متوقف شده و کاهش پیدا نکرده است و باید روند عادی‌سازی متوقف شود.

(محمدرضا قدیر) روز سه شنبه در ستاد پیشگیری از بحران در سالن کرامت استانداری، اضافه کرد: در 14 روز گذشته تعداد 160 بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی قم ثابت بوده که نشان می‌دهد هشدارها و خطرات این ویروس در بین مردم نادیده گرفته شده است.

وی ادامه داد: ثابت بودن سیر بستری بیماران کرونایی در مراکز درمانی قم در حالی ادامه دارد که با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند شاهد سیر نزولی این ویروس بودیم که در روزهای گذشته دیگر خبری از آن نبوده است.

قدیر اظهار کرد: روند عادی سازی شرایط در قم باید مختل شده و کنار گذاشته شود وضعیت کرونا در قم همچنان پرخطر است.

خطر بیماران ناقل و بی علامت کرونا در قم:
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: به هر میزان که مراجعه بیماران سرپایی به مراکز درمانی بیشتر باشد تعداد فوتی‌های نهایی استان بیشتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعه کنندگان سرپایی کرونایی در قم بیشتر از اغلب استان های کشور است که مساله مشکل زایی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با هشدار نسبت به بی توجهی به پروتکل های بهداشتی گفت: تعداد افراد با علائم خفیف اما ناقل بیماری کرونا در قم قابل توجه است.

وی ادامه داد: افراد بهبودیافته واقعی بعد از بهبودی کامل باید به در مدت 24 ساعت دو بار تست کرونای آن‌ها منفی باشد و دو هفته بعد از بهبودی نیز علائمی نداشته باشد.

قدیر عنوان کرد: حمل ونقل عمومی و تاکسی رانی به تنهایی 30 درصد از آمار سرایت کرونا را به خود اختصاص داده و باید برای استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در این ناوگان تدبیر شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>