اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وضعیت ماکو از نظر شیوع بیماری کرونا سفید نیست:
فرماندار ماکو گفت: وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا سفید نبوده و محدودیت‌های گذشته همچنان ادامه دارد.

حسین عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان ماکو با تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضای این شورا اظهار داشت: با اقدامات به موقع مسوولان، همکاری بسیار خوب شهروندان و ایثارگری کادر درمانی و بهداشتی، این شهرستان از نظر مرگ و میر و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جایگاه خوبی قرار دارد و این حاصل تلاش جمعی است.

وی با بیان اینکه برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، وضعیت شهرستان ماکو از نظر شیوع ویروس کرونا سفید نیست، افزود: تمامی محدودیت‌های گذشته همچنان به قوت خود باقی است و درصورت غفلت از این موضوع، آمار این شهرستان رو به افزایش خواهد رفت.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات و تولیدات رسانه‌ای خبرنگاران در راستای آگاهی بخشی عمومی اضافه کرد: فعالان رسانه‌ای نیز به عنوان سربازان حوزه سلامت در راستای کاهش میزان ابتلا و آثار روحی و روانی بیماری کرونا بسیار خوب عمل کرده و وظیفه مسوولان حمایت از خبرنگاران متعهد این شهرستان است.

فرماندار ماکو همچنین با تجلیل از مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش شهرستان ماکو گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، خیران این شهرستان، بیش از 35 میلیارد ریال کمک در قالب بست‌های معیشتی، اقلام بهداشتی، تجهیزات پزشکی و حفاظت شخصی توزیع کرده‌اند که همچنان ادامه دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان گفت: این شهرستان از وضعیت مطلوبی در مورد تعداد مبتلایان برخوردار است به طوری که از این حیث رتبه 17 را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است.

رحیم صمدی با بیان اینکه علت افزایش آمار مبتلایان شهرستان ماکو در روزهای گذشته اجرای طرح بیماریابی سرپایی بوده است، تأکید کرد: در گام دوم طرح غربالگری، شماری از بیماران مبتلا شناسایی شده‌اند که هم اکنون با پیگیری و کنترل مستمر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو نیز در این جلسه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در این شهرستان، بیش از 150 مورد بازرسی در قالب 20 اکیپ مشترک از ادارات فرمانداری، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان، از واحدهای صنفی و تولیدی بعمل آمده است.

یحیی کاظمی ادامه داد: در طی این بازرسی ها بیش از 55 میلیون ریال برای واحدهای متخلف جریمه صادر شده است.شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>