اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تغییر مسیر شاخص بورس:
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (17 اردیبهشت) به عدد 977 هزار و 923 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته 11 درصد رشد را تجربه کرد.

بازار سهام در پنج روز معاملات هفته ای که گذشت متفاوت با دیگر هفته‌های سال 99 به معاملات خود ادامه داد، شاخص بورس از روز دوشنبه وارد فاز اصلاحی شد که این اصلاح در روز چهارشنبه شتاب بیشتری را نسبت به دو روز گذشته معاملات خود تجربه کرد.

شاخص بورس در معاملات هفته جاری 99 هزار و 801 واحد افزایش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (10 اردیبهشت ماه) با عدد 878 هزار و 122 واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (17 اردیبهشت ماه) به عدد 977 هزار و 923 واحد رسید.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته 285 هزار و 668 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 308 هزار و 134 واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از 204 هزار و 502 واحد به عدد 189 هزار و 729 واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بورس نمادهای پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، گلوکوزان و بانک ملت در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت گروه بانک ها، فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی، شیمیایی‌ها، سرمایه گذاری‌ها، مواد دارویی، سیمان، خودرو و قطعات، بیمه و بازنشسته، صنایع غذایی به جز قند و شکر، کانی‌های غیرفلزی، کانی های فلزی با رشد مثبت بر شاخص کل همراه بودند.

در هفته‌ای که گذشت بانک‌ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، خودرو و قطعات، کانه‌های فلزی، شیمیایی‌ها، چندرشته‌ای صنعتی، سرمایه گذاری‌ها، فرآورده‌های نفتی، سیمان، آهک و گچ، مواد دارویی، محصولات فلزی، رایانه، صنایع غذایی به جز قند و شکر، بیمه و بازنشستگی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله، انبوه سازی املاک و مستغلات، حمل و نقل انبارداری و ارتباطات، واسطه گری های مالی و پولی نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین بانک‌ها و موسسات اعتباری، فلزات اساسی، شیمیایی، کانی های فلزی، خودرو و قطعات، چندرشته ای صنعتی، سرمایه‌گذاری‌ها، مواد دارویی، محصولات فلزی، فرآورده‌های نفتی، سیمان، آهک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، حمل و نقل، رایانه، بیمه و بازنشستگی، محصولات فلزی، انبوه سازی املاک و مستغلات، واسطه‌گری‌های مالی و پولی و صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بیشترین میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>