اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جابه جایی کالا از گمرک اینچه برون اواخر اردیبهشت آغاز می شود:
رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: صادرات و واردات کالا از گمرک اینچه برون گنبدکاووس اواخر اردیبهشت ماه از سرگرفته می‌شود.

عبدالحمید قوچاقی روز شنبه اظهار داشت: آغاز مجدد صادرات و واردات کالا از این گمرک ابتدا از خطوط ریلی و سپس جاده‌ای و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا آغاز خواهد شد.

وی به شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی گلستان توصیه کرد برای از سرگیری صادرات و واردات کالا به قزاقستان برای رانندگان زیر پوشش خود روادید دریافت کنند.

به گفته وی قزاقستان برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا علاوه بر محدودیت تردد، روادید اتباع 57 کشور را به حالت تعلیق درآورد که شروع مجدد فعالیت رانندگان برای جابه جایی کالا در این کشور مستلزم دریافت روادید جدید است.

وی ادامه داد: رانندگان برای دریافت روادید به دفتر کنسولگری قزاقستان در گرگان یا سفارت این کشور در تهران مراجعه کنند.

گلستان 19 شرکت حمل و نقل بین المللی کالا با پوشش هزار راننده فعال دارد.

شرکت‌های حمل و نقل بین المللی گلستان سال قبل از طریق گمرکات زمینی به کشورهای قزاقستان، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، آذربایجان، روسیه، گرجستان و قرقیزستان، کالا جابه‌جا کردند.

اینچه برون هم اینک تنها گمرک زمینی و ریلی گلستان است که در شرق استان و در فاصله 80 کیلومتری شمال مرکز شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس قرار دارد.

ویروس کرونا موسوم به ( کووید 19) اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه گفت: تاکنون 106 هزار و 220 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 48 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 589 نفر رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>