اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

700 نیروی داوطلب مردمی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر ساماندهی شد:
استاندار بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر این استان در راستای مقابله با ویروس کرونا 700 نفر از نیروهای داوطلب مردمی و سازمان های مردم نهاد را ساماندهی کرد.

عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان بوشهر با قدردانی از خدمات این جمعیت در سیل و بحث کرونا افزود: مردم محوری از ویژگی‌های جمعیت هلال احمر است که در بحث شیوع ویروس کرونا این جمعیت توانست با ساماندهی نیروهای داوطلب مردمی امکان غربالگری و تب‌سنجی را در محورهای ورودی استان فراهم کند.

وی بیان کرد: این جمعیت به خوبی از ظرفیت های مردمی برای مقابله با کرونا استفاده کرد و زودتر از بقیه استانها کنترل مبادی ورودی و خروجی استان را آغاز و دیرتر از بقیه استانها هم به این کار پایان داد.

گراوند گفت: یکی از رسالت های جمعیت هلال احمر خدمت به انسانیت بدون توجه و نگاه به رنگ، نژاد و دین است و حضور این جمعیت با تمام توان در حوادث مختلف و امداد رسانی به موقع دلیلی براین مدعاست.

استاندار بوشهر افزود: نقطه قوت جمعیت هلال احمر این است که وارد عرصه های سیاسی نشده و همین امر موجب شده به این مجموعه آسیبی نرسد.

وی با اشاره به نیازمندی های هلال احمر استان بوشهر خواستار سرعت بخشی در احداث آشیانه بالگرد هلال احمر در این استان شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 900 بسته غذایی در قالب طرح همای رحمت در بین نیازمندان این استان توزیع می شود.

غلامرضا حاجیانی افزود: هفدهمین مرحله طرح همای رحمت با هدف تامین امنیت غذایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان از سوی حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

وی بیان کرد: خانواده هایی که در مناطق محروم روستایی و شهری به ویژه کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار که از قبل شناسایی شده اند از بسته غذایی جمعیت هلال احمر بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیران و نیکوکاران برای دستگیری از محرومان و نیازمندان در این شرایط سخت اقدام به فعالیت می کند.

حاجیانی در خصوص فعالیت جمعیت هلال احمر همزمان با شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: این جمعیت با برپایی 40 ایستگاه تب سنجی در مبادی ورودی استان بوشهر از اول اسفند به مدت 40 روز اقدام به غربالگری 945 هزار نفر کرد و از این شمار 47 نفر علامت دار شناسایی و به بیمارستان ها اعزام شدند.

وی بیان کرد: همچنین در مدت 40 روز اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر اقدام به کنترل 356 هزار خودرو در محورهای ورودی و خروجی استان کردند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>