اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ولایتی: 10 درصد کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری به کرونا مبتلا شدند:
رییس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه 10 درصد کارکنان این بیمارستان به کرونا مبتلا شدند، گفت: این مرکز از ابتدای آغاز بحران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده که این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر (علی اکبر ولایتی) روز شنبه در جلسه شورای علمی این مرکز که با حضور متخصصان و پزشکان برگزار شد، افزود: با شروع بیماری و اوج گیری آن، همه ظرفیت تخت ها و امکانات بیمارستان به درمان بیماران کرونا اختصاص یافت و تلاش و جدیت فراوانی را در این جهت به کار گرفته شد.

ولایتی گفت: 80 روز از شروع پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری می گذرد و در این مدت حدود یک هزار و 958 نفر پذیرش شده اند.

وی با اشاره به این که در روزهای اوج بیماری تعداد مراجعات روزانه به 450 تا 500 نفر می رسید، از مراجعه فعلی روزانه حدود 77 نفر به درمانگاه برای تشخیص و درمان کرونا خبر داد.

ولایتی همچنین تعداد مبتلایان کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان به کرونا را ده درصد اعلام کرد.
رییس بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر این که مرکز همچنان در حال خدمت رسانی است، بیان کرد: اگر مجدداً با پیک بیماری در کشور مواجه شویم این آمادگی در بیمارستان وجود دارد که مستقیم و یا با ارجاع بیماران دیگر مراکز خدمت رسانی کند.

دکتر طبرسی متخصص بیماری های عفونی و معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، گفت: در هشتادمین روز شیوع بیماری هستیم و به طور متوسط تعداد بیماران کرونایی بین 70 تا 100 نفر تغییر می کند و بخش عمده ای نیز از دیگر بیمارستان ها به این مرکز اعزام می شوند.

وی افزود: در زمان حاضر سه بخش بستری و 2 بخش ICU مشغول خدمت به بیماران کروناست و شرایط دیگر قسمت های بیمارستان از هفته گذشته به حالت عادی بازگشته است.

دکتر ایدنی مشاور معاون آموزشی و قائم مقام دبیر شورای تخصصی وزارت بهداشت نیز از ارائه و به اشتراک‌گذاری تجارب مقابله، مبارزه و درمان کرونا با دیگر مراکز درمانی داخلی و خارج کشور خبر داد.

دکتر جماعتی فوق تخصص مراقبت های ویژه و قائم مقام ریاست بیمارستان مسیح دانشوری نیز گفت: در بخش ICU بلافاصله بعد از شروع خدمات درمانی، پروتکل های موردنیاز روند اقدامات در بخش مراقبت های ویژه، تهیه و به کار گرفته شد؛ ضمن آن که روش به کار گرفته شده در بیمارستان مسیح دانشوری در غالب مراکز درمانی کشور به کار گرفته شد و پس از آن از طریق وبینار به اطلاع پزشکان خارج ایران رسید و مورد استفاده قرار گرفت.

در ادامه این نشست، دکتر بهادری استاد و متخصص برجسته پاتوبیولوژی بیمارستان نیز با تشکر و قدردانی ویژه از کارکنان و کادر درمانی بیمارستان تأکید کرد: ضروری است کماکان با توجه به ارجاع بیماران کرونایی از دیگر مراکز، آمادگی لازم در بیمارستان وجود داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>