اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وزیر بهداشت: عملکرد کرمانشاه در بحث کرونا فوق العاده بود:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت بیماری کرونا در کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث کرونا فوق العاده کار کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از دکتر سعید نمکی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونین وی اعلام کرد: ما نگران بودیم کرمانشاه از استان های با پیک بالای ابتلا به بیماری باشد و وضعیت در این استان بسیار خطرناک شود.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش های انجام شده وضعیت این استان هم اکنون مطلوب ارزیابی می شود و این تلاش ها و اقدامات انجام شده بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

در این دیدار دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواهان اختصاص مبلغی از مابقی اعتبارات تخصیصی از زلزله به استان کرمانشاه به دانشگاه علوم پزشکی بود که مورد موافقت وزیر بهداشت قرار گرفت و در این خصوص دستور مساعدت لازم از سوی وزیر بهداشت به معاونت توسعه وزارت خانه ابلاغ شد.

ثبت نام دانشجویان توانبخشی در کرمانشاه انجام می شود:
همچنین در این نشست بحث آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده توانبخشی کرمانشاه مطرح شدکه این درخواست نیز با استقبال وزیر بهداشت و موافقت وی همراه بود.

در این راستا به معاونت آموزشی وزارت خانه دستور داده شد که در سال تحصیلی آینده ثبت نام دانشجویان دانشگاه توانبخشی کرمانشاه آغاز شود.

تخصیص ارز برای تجهیزات سرمایه ای سنگین از جمله پت اسکن و سیکلوترون که با زحمات مجموعه دانشگاه و از محل دفتر مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد که وزیر بهداشت پس از موافقت طی تماس تلفنی با هیات امنای صرفه جویی ارزی دستور لازم برای رسیدگی و تسریع در خرید این تجهیزات را ابلاغ کرد.

پیگیری پروژه های عمرانی دانشگاه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که با قول مساعد وزیر برای کمک به پروژه های عمرانی همراه بود.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 109 هزار و 286 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 45 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 685 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (22 اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و 683 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- 19 در کشور به 109 هزار و 286 نفر رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>