اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آمار تشخیص کرونا در کرمانشاه روبه افزایش است:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به اجرای طرح بیماریابی فعال در سطح استان، اعلام کرد: تعداد موارد تشخیص بیماری کرونا در کرمانشاه روبه افزایش است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه اظهارداشت: براساس آمارها روند تشخیص تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا در استان کرمانشاه روبه افزایش است.

وی با اشاره به اجرای طرح بیماری یابی فعال در استان گفت: در کرمانشاه علاوه بر بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان ها از بیماران سرپایی که به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند نیز آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: انجام تست بیماری کرونا از بیماران سرپایی در استان موجب می شود که بتوانیم شناخت دقیق تری از وضعیت بیماری در استان داشته باشیم و بتوانیم بهتر با آن مقابله کنیم.

شکیبا اعلام کرد: باتوجه به آمارها روند مثبت شدن آزمایش کرونا افراد بستری در بیمارستان ها ثابت است اما با توجه به افزایش تعداد آزمایش از بیماران سرپایی آمار این بیماران روند افزایشی دارد.

وی افزود: اکنون به صورت میانگین روزانه حدود 500 آزمایش کرونا از بیماران سرپایی در استان گرفته می‌شود که با توجه به برنامه ریزی انجام شده این ظرفیت در روزهای آینده افزایش پیدا می کند.

وضعیت جامعه نگران کننده است:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود وضعیت جامعه را نگران کننده توصیف کرد و گفت: باتوجه به افزایش ترددها در جامعه و بی توجه شدن مردم احتمال بروز بحران جدی در رابطه با کرونا وجود دارد.

شکیبا توضیح داد: اکنون در مراکز تعویق پلاک، دفاتر پیشخوان دولت و آیین های عزاداری شاهد ازدحام مردم هستیم که این موضوع در رابطه با شیوع بیماری کرونا نگران کننده است.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: اصرار ما بر آن است که مردم در خانه بمانند اما اگر این موضوع محقق نمی شود حداقل افراد دارای بیماری های زمینی و پرخطر به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

شکیبا توضیح داد: میزان مرگ ناشی از بیماری کرونا در این افراد بسیار بالا است و در صورت ابتلا به سختی درمان خواهند شد از این رو ضروری است که نکات بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

وی افزود: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا مردم کرمانشاه به خوبی نکات ایمنی برای مقابله با این بیماری را رعایت می کردند اما اکنون می بینیم که هیچ توجهی به آن ندارد و مسایل بهداشتی را رعایت نمی کنند.

ییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 109 هزار و 286 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 45 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 685 نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (22 اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و 683 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- 19 در کشور به 109 هزار و 286 نفر رسید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>