اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ورود به مناطق گردشگری باغملک ممنوع است:
فرماندار باغملک از ممنوعیت بازدید از مناطق گردشگری این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 محمد نجاتی پور روز دوشنبه در نشست شورای مبارزه با کرونا در باغملک با ابراز نگرانی نسبت به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان اظهار داشت: ادارات چند شهر در استان خوزستان تا پایان هفته جاری تعطیل شده است و این امر نگرانی مردم باغملک برای افزایش تعداد گردشگران در این شهرستان را در پی داشته است.

وی افزود: به منظور کاستن از دغدغه مردم و پیشگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در باغملک، مناطق گردشگری شهرستان از جمله مال آقا، رباط و امام زاده عبدالله به روی گردشگران و مسافران بسته است.

فرماندار باغملک از برپایی ایست بازرسی در ورودی این مناطق خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی بعمل آمده نیروی انتظامی موظف به برپایی ایست بازرسی در وروری این مناطق شده است تا هرگونه تردد در این مناطق کنترل شد.

وی همچنین از برگزاری مراسم تدفین و ترحیم به عنوان یکی از عوامل شیوع کرونا در باغملک نام برد و ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان تصمیم گرفته شدتا از تحویل دادن جسد متوفی به خانواده هایی که در فضای مجازی نسبت به اعلام زمان برگزاری مراسم اطلاع رسانی می کنند جلوگیری شود.

رییس ستاد مبارزه با کرونا باغملک افزود: اطلاع رسانی به صورت پیامک یا در فضای مجازی و به هر نحو دیگر جرم محسوب شده و به منزله اعلان عمومی است و حتی اگر در آن قید شود که مراسم با حضور خانواده و بستگان نزدیک برگزار می شود از جنبه مجرمانه آن نمی کاهد.

نجاتی پور از اجرای دستور العمل خاکسپاری درگذشتگان در باغملک خبر داد و تأکید کرد: با استناد به بررسی های میدانی نیروی انتظامی مبنی بر عدم تجمع بستگان و با دریافت تعهد نامه از خانواده متوفی توسط دادستان شهرستان برای عدم برگزاری مراسم، مجوز تحویل جسد از سوی فرمانداری صادر شود.

فرماندار باغملک همچنین تأکید کرد: ساعات کار پاساژها تا ساعت 20 است و اداره صمت باغملک موظف به نظارت بر این دستور العمل وزارتی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>