اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مصرف اینترنت قم درایام کرونا 40 درصد افزایش یافت:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: ظرفیت اینترنت ورودی به استان 220 گیگابایت برثانیه است که در دوره شیوع کرونا و اجرای قرنطینه خانگی، افزایش مصرف پهنای باند در قم 40 درصد افزایش یافت.

سید رضا موسوی روز دوشنبه با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب و قابل اتکای فناوری ارتباطات درقم افزود: به دلیل وجود زیرساخت های فنی باکیفیت و مناسب دراستان، با وجود افزایش چشمگیر حجم مصرف پهنای باند، در کمترین زمان، توسعه در لایه دسترسی مخاطبان انجام شد.

وی ادامه داد: برای اجرای زیرساخت های دولت الکترونیک و فناوری ارتباطی درسال های گذشته سرمایه گذاری خوبی در قم انجام شده است و نتیجه این توجه جدی، جایگاه والای قم در شاخص های توسعه فناوری اطلاعات درکشور است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با تأکید بر اینکه این استان از نظر زیرساخت های ارتباطی وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است، گفت: اجرای 570 کیلومتر فیبر نوری در سطح استان، وجود ایستگاه های متعدد مخابراتی و همچنین پوشش 99 درصدی شبکه تلفن همراه بخشی از این زیرساخت ها در قم است.

موسوی، افزود: تمام شهرهای تابعه استان از پوشش اینترنت همراه 4G برخوردار بوده و پوشش کاملی در این زمینه در استان وجود دارد ضمن اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح این استان نیز در سطح بسیار قابل قبولی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم هوشمندسازی مدارس روستایی قم را یکی از برنامه های مهم استان در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و اظهار داشت: هوشمندسازی 166مدارس و اتصال آن‌ها به شبکه ملی اطلاعات هدف گذاری شده است که تاکنون 155 مدرسه روستایی قم به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های فناوری ارتباطات مناسبی در سطح روستاهای قم ایجاد شده است، ادامه داد: تمام روستاهای استان ارتباط کامل تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پهن باند برخوردار هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>