اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رئیس جمهوری اندونزی بر رویکرد محتاطانه رفع محدودیت های کرونایی تأکید کرد:
جوکو ویدودو رئیس جمهوری اندونزی در واکنش به فشارها برای بازگشایی کسب وکارهای اقتصادی، بر اتخاذ یک رویکرد محتاطانه برای رفع محدودیت ها به منظور افزایش کارایی برنامه های مقابله با کرونا تأکید کرد.

به گزارش بلومبرگ از جاکارتا، جوکو ویدودو روز سه شنبه گفت: کاهش محدودیت ها باید با دقت و نه با عجله صورت گیرد. این کار باید بر اساس داده ها و اطلاعات دقیق انجام شود تا تصمیم درست اتخاذ شود.

محدودیت های تردد در اندونزی حدود 100 میلیون نفر را در مناطق و شهرهای مختلف این کشور در بر‌می‌گیرد و این درحالی است که شمار تلفات کرونا در این کشور بر یک هزار نفر بالغ شده است.

اندونزی با بیش از 260 میلیون نفر به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جنوب شرقی آسیا در حالی همچنان با توقف فعالیت های اقتصادی رو به رو است که این اقدام موجب افزایش شمار بیکاران دراین کشور شده است.

طبق این گزارش، مقام های چهارمین کشور پرجمعیت دنیا، شروع به بحث درباره راهبرد خروج از وضعیت مقررات گسترده فاصله گذاری اجتماعی کرده اند. از سوی دیگر با وجود فشارهای شدید بر نظام درمانی زیر بار شیوعی که نشانی از کاهش در آن دیده نمی شود، کارشناسان بهداشتی و پزشکی درباره کاهش محدودیت ها هشدار داده اند.

شمار تلفات کرونا در اندونزی روز سه شنبه به یک هزار و 7 نفر و شمار کل مبتلایان به 14 هزار 749 نفر رسید. تعداد کسانی که با مبتلایان در تماس بوده و نشانه هایی از بیماری بروز داده اند اما همچنان منتظر تایید کلینیکی هستند به حدود 32 هزار نفر رسیده و نزدیک به 250 هزار نفر در سراسر این کشور تحت نظر قرار دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>