اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بزرگ ترین شرکت گردشگری جهان 8 هزار شغل خود را حذف می کند:
شرکت(تی. یو. آی) ( TUI) آلمان، نخستین و بزرگ ترین شرکت ارائه خدمات هتلداری و گردشگری جهان، اعلام کرد که به دلیل پیامدهای بیماری همه گیر کووید - 19 قصد دارد 8 هزار شغل خود را در جهان حذف می‌کند.

به گزارش روزنامه (لا لیبر) بلژیک از خبرگزاری فرانسه، این گروه نزدیک به 70 هزار کارمند در سراسر جهان دارد.

تی. یو. آی در سه ماه دوم سال میلادی جاری خسارت شدید مبهوت کننده ای را گزارش کرده است به گونه‌ای که در فاصله زمانی بین ماه اکتبر سال میلادی گذشته و مارس امسال(آبان تا اسفند) با 274 درصد کاهش میزان سودآوری آن منفی 763.6 میلیون یورو و سود عملیاتی گروه با افت 181.2 درصدی، منفی 681 میلیون یورو بوده است.

همچنین گردش مالی تی. یو. آی در سه ماهه دوم سال میلادی جاری به شدت کاهش یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال 2019میلادی با 10 درصد کاهش روبرو شد.

این گروه در مواجهه با متوقف کردن تقریبی فعالیت های خود از ماه مارس/ فروردین، در ماه آوریل یک وام اضطراری که توسط دولت آلمان تضمین شده بود به میزان 1.8 میلیارد یورو به جریان انداخت.

در بلژیک حدود دو هزار و 300 نفر برای این اپراتور تور کار می کنند.بخش گردشگری یکی از بخش هایی است که به دنبال بحران بهداشتی ناشی از شیوع کرونا متحمل بیشترین تأثیرات شده است.

این گروه در بلژیک قصد ندارد پروازهای خود را تا قبل از 18 ژوئن/29 خرداد از سر بگیرد. البته این مساله به چراغ سبز مقام های بلژیک و دیگر گشورهای درگیر بحران بستگی دارد.

53 هزار و 779 نفر تاکنون در بلژیک به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین 8 هزار و 761 نفر بر اثر ابتلا به کووید - 19 در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>