اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هشدار سیاستمدار آلمانی از خرید شرکت های بحران زده اروپایی توسط چین:
یک سیاستمدار برجسته آلمانی هشدار داد چینی ها در اوضاع همه گیری کرونا در حال خرید شرکت های بحران زده اروپایی هستند.

(مانفرد وبر) رهبر فراکسیون حزب مردم اروپا (EPP) در پارلمان اروپا امروز (یکشنبه) در گفت وگو با نشریه  ولت آم زونتاگ  اعلام کرد، با طرح ممنوعیت یک ساله سرمایه گذاری شرکت های چینی در اروپا موافق است.

به گفته وی، این شرکت ها که از حمایت دولت چین سود می برند می کوشند شرکت های اروپایی درگیر بحران کرونا را به زیرقیمت خریداری کنند.

وبر افزود: ما باید به طور قانونی تجارت چینی ها در اروپا را به مدت یک سال و تا پایان بحران کرونا ممنوع و فرصت فروش برای شرکت های اروپایی را فراهم کرده تا از این طریق از خودمان محافظت کنیم.

رهبر فراکسیون (حزب مردم اروپا)  (EPP) در پارلمان اروپا تأکید کرد، چین در آینده بزرگ ترین رقیب اروپا در عرصه های اقتصادی و سیاسی خواهد بود که به دنبال گسترش قدرت و نفوذ خود در جهان و گرفتن جای ایالات متحده است.

اعضای دولت آلمان یک ماه پیش برای وضع قوانینی در محافظت از شرکت های داخلی در مقابل تصاحب ناخواسته توسط سرمایه گذاران کشورهای غیراروپایی به توافق رسیدند.

مقام های آلمان تصاحب شرکت روباتیک باواریایی (Kuka) توسط چینی ها در سال 2016 میلادی را یک زنگ خطر می دانند که به آنها درباره لزوم حافظت از بخش های استراتژیک اقتصاد خود هشدار می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>