اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چین کشتی برقی ساخت داخل را به آب انداخت:
کشتی برقی بومی چین با ظرفیت هزار تُن، در بخشی از رودخانه یانگ تسه واقع در شهر چانگجو واقع در استان جیانگ سو با موفقیت آزمایش شد.

از تلویزیون (سی جی تی ان) چین، این کشتی نیروی خود را توسط باتری لیتیومی و ابَرخازن تامین می کند که ظرفیت باتری آن 1458 کیلووات ساعت برابر با باتری 40 خودروی الکتریکی است این کشتی که Zhongtiandianyun 001 نام دارد می تواند 50 کیلومتر را پس از 2.5 ساعت شارژ، طی کند.

استان جیانگ سو که یکی از شلوغ ترین آب راه های جهان است در مجموع دارای حدود پنج هزار سامانه شارژ در هشت شهر مجاور رودخانه یانگ تسه است.

این امکانات هر ساله 57 میلیون کیلووات ساعت انرژی تامین می کند که به صرفه جویی بیش از 20 هزار تن سوخت دیزل منجر شده و باعث کاهش انتشار بیش از 600 تُن اکسی نیتراید و بیش از 200 تُن دی اکسید گوگرد می شود.

سالانه حدود 80 هزار کشتی در آب های این منطقه تردد دارند که سوخت بیشتر آنها فسیلی است و اجرای آزمایشی و موفقیت آمیز این کشتی شروع بسیار خوبی برای محبوبیت کشتی های برقی است.

لی یائوهونگ، مدیر بازاریابی این شرکت گفت: فعالیت سامانه های شارژ به رشد و توسعه کشتی های برقی و تا حد زیادی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در منطقه کمک خواهد کرد.

چین یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ساخت و به کارگیری انواع ماشین های الکترونیکی از جمله خودرو سواری، اتوبوس، قطار و حتی هواپیما است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>