اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارلمان کانادا در بحران کرونا جلسات مجازی برگزار کرد:
پارلمان کانادا در جریان همه گیر شدن بیماری کووید-19، جلسه های خود را به صورت مجازی برگزار کرد و نمایندگان را در 6 منطقه زمانی گردهم آورد.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری فرانسه از اوتاوا، در طول ماه گذشته، 338 نماینده پارلمان کانادا سه شنبه و پنجشنبه هر هفته از منزل به جلسه های پارلمان وصل شدند تا وزیران کانادایی را مورد پرسش و پاسخ قرار دهند.

نخستین جلسه با اشکال فنی همراه بود به طوری که صداهای پخش شده چندان مفهوم و قابل شنیدن نبود.چند پارلمان اروپایی همچون پارلمان انگلیس و لتونی نیز برای محدود کردن تماس های فردی و جلوگیری از شیوع کرونا، جلسه های مجازی برگزار کردند.

از نگاه برخی منتقدان در کانادا، برگزاری جلسه های مجازی پارلمان، نقش مخالفان رسمی را کم رنگ کرده در حالی که حزب لیبرال جاستین ترودو نخست وزیر کانادا از جلسه های مطبوعاتی روزانه برای بحث در مورد سیاست بهره برده است.

مخالفان رسمی دولت کانادا (Tories) از همان ابتدا با برگزاری جلسه های گپ وگفت مجازی مخالف بودند.(اندرو شییر) رهبر مخالفان گفت: ترودو نباید از یک بیماری همه گیر برای دوری از مسئولیت پذیری و نظارت استفاده و نقش نمایندگان مردم را حذف کند.

اما نخست وزیر کانادا گفت: برگزاری جلسه های معمول پارلمان در حالی که مقام های بهداشتی این کشور بر فاصله گذاری اجتماعی تأکید دارند، غیرمسوولانه است. هیچ قانونی به جز لوایح هزینه های اضطراری، در جریان قرنطینه سراسری در کانادا تصویب نشده است.

دولت کانادا در عین حال موافقت پارلمان برای تصویب بسته کمک های کرونایی 230 میلیارد دلاری را به دست آورده است.

در روزهای پیشرو، احزاب باید درخصوص تمدید جلسه های مجازی پارلمان تا بعد از 25 ماه می (5 خرداد) به توافق دست یابند.برخی می گویند جلسه های عادی پارلمان کانادا احتمالا تا سال آینده از سرگرفته نخواهد شد.

یکی از نمایندگان پارلمان پیشنهاد داد جلسه های پارلمان در یک ورزشگاه هاکی برگزار شود که با برخورداری از 17 هزار صندلی، امکان فاصله گذاری اجتماعی فراهم می شود.

تاکنون 75 هزار و 864 نفر در کانادا به کووید-19 مبتلا شده که از این تعداد، 5 هزار و 679 نفر فوت کرده و 37 هزار و 819 نفر بهبود یافته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>