اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تدبیر استرالیا برای مقابله با شیوع مجدد کرونا در ایام کاهش مقررات قرنطینه:
همزمان با آغاز نخستین هفته کامل کاهش تدابیر قرنطینه در پرجمعیت ترین ایالت استرالیا مقامات این کشور به منظور جلوگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا، اقدام به تدابیر ویژه از جمله گشایش پارکینگ های موقت در ایستگاه های مترو، قطار و اتوبوس و همچنین راه اندازی خطوط بیشتر دوچرخه سواری در خیابان های سیدنی و دیگر شهرهای بزرگ کردند.

به گزارش روز دوشنبه رویترز، گلادیس برجیکلیان نخست وزیر ایالت (نیو ساوت ولز) از مردم خواست که برای حفظ فاصله اجتماعی هنگام بازگشت به کار، از قطارها و اتوبوس ها در ساعات شلوغی رفت و آمد استفاده نکنند.

ایالت ها و قلمروهای مختلف استرالیا پس از دو ماه قرنطینه، در قالب یک طرح سه مرحله ای دولت Tاجازه فعالیت های عمومی بیشتری را به مردم داده اند.

نیو ساوت ولز که حدود نیمی از 7 هزار و 45 مورد کرونا در استرالیا را به خود اختصاص می دهد در 24 ساعت گذشته تنها یک مورد جدید گزارش کرده است. این ایالت همچنین یک مورد دیگر مرگ ناشی از کرونا گزارش کرده که این اولین مورد مرگ در کل استرالیا در یک هفته گذشته بوده و کل تلفات این کشور را به 99 رساند.

برجیکلیان در سیدنی به خبرنگاران گفت: ما معمولا مردم را تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی می‌کنیم اما با توجه به وضعیت در زمان اوج رفت و آمد و این حقیقت که ما در حال اجرای فاصله گذاری اجتماعی هستیم از مردم می خواهیم که راههای دیگری برای رفتن به سر کار و ترددهای خود انتخاب کنند.

وی افزود: اماکنی در پیرامون مرکز تجاری سیدنی و همچنین مراکز اداری بررسی می شود و مراکز پارکینگ موقتی بیشتری ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای مردمی که همچنان از قطار (مترو) و اتوبوس استفاده می کنند، دولت دستور اجرای ضدعفونی ها و نظافت های گسترده و مستمر را در سراسر شبکه حمل و نقل عمومی داده است.

ایالت ویکتوریا در همسایگی نیو ساوت ولز نیز روز دوشنبه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته 6 مورد جدید کرونا ثبت شده است. این دو ایالت در مجموع بیش از نیمی از جمعیت 25 میلیون نفری استرالیا را دارند. 12 رستوران در ویکتوریا در پی آزمایش مثبت یک راننده تحویل غذا تعطیل شدند.

در همین حال یک مناقشه بین نیو ساوت ولز و ایالت کویینزلند در شمال آن در حال شکل گیری است چرا که آناستازیا پاسالجوک نخست وزیر این ایالت گفته که مرز این ایالت ممکن است تا ماه سپتامبر بسته باشد. ایالت کویینزلند در 24 ساعت گذشته 2 مورد جدید کرونا ثبت کرده است. در پاسخ، نخست وزیر ایالت نیو ساوت ولز گفت که بهتر است صرفا مرزهای ملی کشور بسته باشد.

استرالیا درعین حال به چندین کشور دیگر پیوسته که خواهان تحقیقاتی درباره منشاء ویروس کرونا در نشست این هفته (انجمن بهداشت جهانی) نهاد تصمیم گیر سازمان بهداشت جهانی در کشور سوئیس هستند.

این مساله به مناقشه دیپلماتیک با چین منجر شده و ماریس پین (Marise Payne) وزیر امور خارجه روز دوشنبه گفت که او از افزایش حمایت از این تحقیقات دلگرم شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>