اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نماینده وزیر بهداشت در خوزستان:مهم ترین عامل کنترل کرونا اصلاح رفتار اجتماعی است:
نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه مقابل با ویروس کرونا در خوزستان گفت:مهم ترین عامل در بحث همه گیری ویروس کرونا و کنترل آن، رفتار اجتماعی و نوع نگرش مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

علیرضا افشار روز دوشنبه در آبادان بیان کرد:بیشتر افراد مبتلا به کووید 19 در آبادان و خوزستان افرادی هستند که با افراد بیمار تماس داشتند و یا در مکان های عمومی رفتار پرخطر داشتند.

وی افزود: برخی نیز به تناسب شغل خود فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده و از وسایل محافظت شخصی در برابر ویروس کرونا استفاده نکردند.

افشار گفت:انتظار داریم با توجه به وضع محدودیت ها در برخی از شهرستان های خوزستان که تعداد بیماران مبتلا به کرونا در آن زیاد است آمار کاهش باشد.

نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه مقابل با ویروس کرونا در خوزستان ادامه داد:یکی از وظایف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تقویت زیرساخت ها و تجهیزات و کمک مالی در این زمینه است هرچند وضعیت در آبادان مطلوب است ولی پیگیری می کنیم تا نیازها برای آینده نیز برطرف شود.

وی افزود:دانشکده علوم پزشکی آبادان اقدامات خوبی در زمینه تشخیص بیماران مبتلا به ویروس کرونا و درمان آنها انجام داده و اطلاعات، کمبودها و نیازهای این دانشکده در بحث مقابله با کرونا جمع آوری شده و به وزیر بهداشت منتقل خواهد شد.

تعداد بیماران کرونایی ترخیصی در آبادان افزایشی است:
افشار افزود:خوشبختانه تعداد بیماران ترخیصی مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان طالقانی آبادان افزایشی است و این خبر خوبی در این زمینه است.

به گزارش ایرنا علیرضا افشار نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خوزستان در جریان سفر به آبادان، روز دوشنبه وضعیت بیماری کرونا را در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برررسی، و از نزدیک با روند درمان بیماران در بیماستان طالقانی آبادان آشنا شد.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کووید 19 در منطقه جنوب غرب خوزستان است.

607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>