اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پژوهشگران چینی آنتی بادی مانع ابتلا به کرونا کشف کردند
یک گروه از پژوهشگران چینی اعلام کردند یک نوع آنتی بادی مونوکلونال انسانی مانع آلایندگی ویروس کووید-19 کشف کرده اند که احتمالا می تواند برای توسعه دارو و واکسن بیماری کووید- 19 مورد استفاده قرار گیرد.

 از رادیو بین المللی چین، پژوهشگران تعدادی از دانشگاه ها، انستیتوها و بیمارستان های چین در این پروژه تحقیقاتی شرکت کرده و از سلول های تک هسته ای خون محیطی فردی سالم که به کرونا مبتلا و بعدها درمان شده است، 4 نوع آنتی بادی مونوکلونال انسانی که می تواند ویروس کووید-19 را خنثی کند به دست آورده اند.

گزارش می افزاید در این میان، دو نوع آنتی بادی «38B» و «4H» می تواند جلوی پیوند حوزه اتصال گیرنده پروتئین اسپایک ویروس کووید-19 به آنزیم مبدل آنژیوتانسین (2ACE) گیرنده را بگیرد.

تحقیقات گذشته نشان می دهد ویروس کووید-19 با پیوند حوزه اتصال گیرنده پروتئین اسپایک خود به آنزیم مبدل آنژیوتانسین (2ACE) سلول بدن انسان، فرد را آلوده می کند.

آزمایش ها روی موش نشان می دهد آنتی بادی «38B» و «4H» می تواند مقدار ویروس کووید-19 آلاینده در ریه های موش را به شدت کاهش دهد انتظار می رود در صورت استفاده همزمان از همه این دو نوع آنتی‌بادی در دارو یا واکسن، تأثیرگذاری آن حتی آشکارتر شود.

محققان اظهار کرده اند این دو نوع آنتی بادی می تواند برای توسعه واکسن مورد استفاده قرار گیرد و زمینه را برای توسعه واکسن کرونا نیز هموار کرده است.

در حال حاضر، شرکت های داروسازی در تلاش هستند تا این کشف جدید را به محصولات دارویی به منظور درمان بیماران کرونا تبدیل کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>