اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نشست آنلاین مقام های ارشد آسه آن برای و در شرایط کرونا:
معاونان وزرای امور خارجه اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) در شرایط بحران کرونا در جهان تله کنفرانسی را برای حل بحران های ناشی از این بیماری مهلک برگزار کردند و در باره تأسیس صندوق پاسخ آسه آن در مورد کووید - 19 و انبارهای ذخایر منطقه ای تجهیزات پزشکی، تدوین روش های استاندارد در پاسخ به شرایط اضطراری پزشکی عمومی و تهیه برنامه بهبودی پساکرونا گفت وگو کردند.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری ویتنام (وی ان ای)، در این نشست که با حضور (نگوین کوک دونگ) معاون وزیر امور خارجه ویتنام و رئیس نشست مقام های ارشد آسه آن برگزار شد، وی اطلاعات لازم درمورد نتایج نشست ویژه آسه آن و نشست ویژه آسه آن + 3 در مورد کووید - 19 با حضور چین، ژاپن و کره جنوبی در روز 14 آوریل (26 فروردین) را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.

آسه آن + 3 در بر گیرنده 10 کشور عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام، کامبوج، اندونزی، لائوس و برونئی دارالسلام) به علاوه چین، ژاپن و کره جنوبی است.

وی پیشنهاد داد که بر اجرای چهار نکته اصلی مورد توافق در این جلسات تمرکز شود که شامل تأسیس صندوق پاسخ آسه آن در مورد کووید - 19 و انبارهای ذخایر منطقه ای تجهیزات پزشکی، تدوین روش های استاندارد در پاسخ به شرایط اضطراری پزشکی عمومی و تهیه برنامه بهبودی پساکرونا است.

دونگ یادآور شد که نظر به برگزاری سی و ششمین نشست آسه آن و جلسات مرتبط در ماه ژوئن (خرداد - تیر)، ویتنام درحال آماده سازی بیشتر با توجه به اطمینان از تامین امنیت و ایمنی بالای هیات های شرکت‌کننده است.

وی همچنین خواستار همکاری نزدیک دیگر کشورهای عضو آسه آن در کار آماده سازی برای اطمینان از موفقیت این اجلاس شد.

دیگر کشورهای عضو آسه آن، ریاست ویتنام بر آسه آن تا این لحظه در سال جاری و به ویژه نحوه واکنش هانوی به بیماری همه گیر کووید - 19 را مورد تمجید و ستایش قرار دادند و بر حمایت از تقویت تحقق نتایج مهم اجلاس ویژه آسه آن و اجلاس ویژه آسه آن +3 در مورد کرونا تأکید کردند.

کشورهای مزبور همچنین متعهد شدند با ویتنام برای تکمیل اولویت های آسه آن طبق نقشه راه ترسیم شده، هماهنگی مستمری داشته باشند.

این کشورها ضمن ابراز امیدواری از موفقیت آمیز بودن سی و ششمین اجلاس آسه آن، نسبت به همکاری با ویتنام برای کارهای آماده سازی تعهد دادند.

به دنبال نشست مقام های ارشد آسه آن، سی و دومین مجمع آسه آن - استرالیا با ریاست مشترک مالزی و استرالیا به صورت تله کنفرانس برگزار می شود.

اتحادیه جنوب شرق آسیا در سال 1967 فعالیت خود را در جنوب شرق آسیا با هدف پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و گسترش همکاری های درون منطقه ای میان کشورهای عضو آغاز کرد. مالزی، اندونزی، سنگاپور، فیلیپین، برونئی، میانمار، کامبوج، لائوس، ویتنام و تایلند اعضای دهگانه آسه آن را تشکیل می دهند و این کشورها در بیش از نیم قرن اخیر عمدتاً با ارزهای رایج بین المللی معاملات تجاری گسترده درون منطقه ای را انجام داده اند. جنوب شرق آسیا با جمعیتی افزون بر 650 میلیون نفر یکی از بازارهای مهم و بالقوه جهانی محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>