اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وکلای قرقیزستان در مدت قرنطینه مشاوره رایگان می دهند:
وکلای مدافع در قرقیزستان در شرایط بحران کرونا در این کشور و اعمال محدودیت های قرنطینه ای، به مردم مشاوره های رایگان ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری اوآنا، بیماری همه گیر کووید - 19 که سراسر جهان را فراگرفته، قرقیزستان را مستثنی نکرده است. شهروندان قرقیزستان و اتباع خارجی مستقر در این کشور با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند که حل آن به کمک های قانونی نیاز دارد.

در قرقیزستان یک شبکه توسعه یافته از نهادهایی وجود دارد که در زمینه پشتیبانی حقوقی به صورت رایگان فعالیت دارند. با توجه به شرایط موجود کرونایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بسیاری از موسسات و نهادها در این کشور فعالیت شان را به حالت تعلیق درآورده اند.

از اینرو، از اول ماه می (12 اردیبهشت ماه) وکلای واجد شرایط ارائه مشاوره رایگان به شهروندان به سه زبان قرقیزی، روسی و انگلیسی را آغاز کرده اند.

این اقدام در قالب پاسخگویی مشترک بشردوستانه تیمی تحت عنوان تیم هماهنگی پاسخ اضطراری انجام می شود. این تیم به درخواست دولت قرقیزستان فعالیت خود را از 16 مارس (26 اسفند 98) آغاز کرد. ماموریت این تیم کمک به آمادگی اضطراری و پاسخ به کووید - 19 و آموزش روش های بهبودی اولیه بیماری است.

چنانچه فردی در قرقیزستان در شرایط دشواری باشد و به ویژه در جریان قرنطینه به کمک حقوقی نیاز داشته باشد، ضمن اینکه امکان گفت و گوی مستقیم با وکیل وجود ندارد، می تواند با تماس به شماره های اضطراری از وکلای مجرب مشاوره بگیرد. امکان تماس در همه روزهای هفته به استثنای روز یکشنبه وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>