اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ادامه اعتراضات به محدودیت های کرونایی در شهرهای آلمان:
با ادامه محدودیت های کرونایی در آلمان، شهرهای مختلف این کشور همچنان صحنه اعتراضات علیه تصمیمات دولت است.

به گزارش امروز (سه شنبه) خبرگزاری د. پ. آ. آلمان، هزاران نفر از مردم آلمان بار دیگر در چندین شهر این کشور برای اعتراض به محدودیت های کرونا گردهم آمدند.

پلیس آلمان آمارهای مختلفی از شمار شرکت کنندگان در شهرهای این کشور در روز گذشته داده است. در مکلنبورگ-فون پومرن و تورینگن تظاهرات با شرکت دهها نفر ثبت شد، اما اعتراضاتی نیز با چند صد نفر در زاکسن صورت گرفت. در درسدن جنبش ضدمهاجرت موسوم به (پگیدا) با 300 شرکت کننده علیه اقدامات مربوط به مهار همه گیری کرونا تظاهرات کرد.

در تورینگن، پلیس 46 رویداد را با حضور حدود 2 هزار و 900 شرکت کننده گزارش داد. بزرگ ترین تجمعات هر یک با حدود 200 شرکت کننده - در (اشمال کالدن)، (آرن اشتات) و (باد فرانکن هاوزن) برگزار شد. در همین حال در ارفورت پلیس تجمعی را منحل کرد زیرا شرکت کنندگان در آن از دستورالعمل های پلیس پیروی نکردند.

همچنین حدود 1200 نفر در مکلنبورگ-فون پومرن غربی به خیابان ها آمدند که این بزرگ ترین راهپیمایی اعتراضی طبق گفته پلیس بود. در روستوک 600 نفر و در نوی براندنبور حدود 300 شرکت کننده، مخالفت خود را با محدودیت های کرونایی اعلام کردند.

از سوی دیگر حدود 300 نفر در مایسن، 220 نفر در گروسنهاین، حدود 100 نفر در کاسویگ و همچنین گروه های کوچک تر از مردم در شهرهای دیگر ایالت زاکسن تجمع کردند. در راینلاند-پفالتز بیش از 100 نفر تظاهرات کردند.

در همین رابطه اشتفان کرامر رئیس دفتر نهاد حمایت از قانون اساسی در تورینگن، به نشریه هاندلزبلات گفت فعالان این وضعیت استثنایی را (فرصتی برای تجزیه لیبرالیسم و دموکراسی جهانی شده) می دانند. به گفته وی سرویس اطلاعات داخلی توجه ویژه ای به تلاش های افراط گرایان دارد که برای تضعیف و سوء استفاده از اعتراضات مشروع مدنی صورت می گیرد.

مقامات امنیتی آلمان می گویند، افراط گرایان راست گرا تلاش می کنند از اعتراضات علیه محدودیت های کرونا سوءاستفاده کنند. در این رابطه «توماس هالدن وانگ»، رئیس دفتر فدرال نهاد حفاظت از قانون اساسی روز یکشنبه به نشریه بیلد گفت: ما روندی را شاهد هستیم که افراط گرایان، به ویژه افراط گرایان راست گرا، از این تظاهرات سوء استفاده می کنند.

همچنین سخنگوی دفتر پلیس جنایی فدرال در گفت وگو با فرانکفورتر آلگماینه تأکید کرد که اردوگاه جناح راست به طور فزاینده ای در این اعتراضات مورد توجه قرار می گیرد.

روز شنبه هزاران نفر درمورد محدودیت های بحران کورونا، در شهرهای متعدد آلمان به خیابان ها آمدند و در این میان تجمعات ضد این تظاهرات نیز وجود داشت.

هالدن وانگ گفت افراط گرایان راست گرایا قشر متوسط جامعه را هدف قرار داده اند و از هواداران می خواهند که به طور فعال در اعتراض ها شرکت کنند.(این خطر وجود دارد که افراط گرایان راست گرا از ذهنیت خصمانه و اهداف نابودگرانه خود برای رهبری تظاهرات مرتبط با کرونا که هم اکنون توسط شهروندان و مطابق با قانون اساسی انجام می شود، بهره برداری کنند.)

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>