اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جهش برزیل به سکوی سوم موارد ابتلا به کرونا در جهان:
آمار رسمی ارائه شده از موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در برزیل، از صعود این کشور به جایگاه سوم جهان حکایت دارد.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه از سائوپائولو، برزیل با برخورداری از 254 هزار و 220 مورد ابتلا به کرونا، طی 72 ساعت گذشته انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را پشت سر گذاشته است و اکنون در جایگاه سوم جهانی پس از آمریکا با یک میلیون و 500 هزار مورد ابتلا و روسیه با 290 هزار مورد ابتلا قرار دارد.

در همین حال، 16 هزار و 792 مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید-19 در برزیل به ثبت رسیده که این رقم، ششمین رقم بالای مرگ و میر در جهان است. اما کارشناسان می گویند آمار واقعی ممکن است 15 برابر یا بیشتر باشد.

این کشور بزرگ 210 میلیون نفری در آمریکای جنوبی با نزاع سیاسی در مورد نحوه پاسخگویی به بحران کرونا روبه روست.

ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری راست گرای برزیل، کرونا را با یک آنفلوانزای معمولی مقایسه کرده و با محکوم کردن تنش و هیجان پیرامون آن، از مردم خواسته است برای جلوگیری از سقوط اقتصادی در این کشور به کسب و کار بازگردند.

مقام های ایالتی و محلی در عین حال از شهروندان خواسته اند در خانه بمانند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

بولسونارو اکنون به دنبال سومین وزیر بهداشت برای کابینه اش است. وی از زمان شیوع کرونا اولین وزیر بهداشت را پس از درگیر شدن با او درمورد قرنطینه خانگی برکنار کرد. دومین وزیر بهداشت نیز هفته گذشته در کمتر از یک ماه پس از انتصاب به این پست، به دلیل اصرار رئیس جمهوری به استفاده گسترده از داروی مالاریا برای درمان کرونا، استعفا کرد.

گزارش می شود که ظرفیت پذیرش بیمارستان ها در چند منطقه از برزیل تکمیل شده است و در برخی شهرها، اجساد جان باختگان در گورهای جمعی دفن می شود.

حال حزب مخالف کارگران برزیل درصدد آغاز فرآیند استیضاح رئیس جمهوری به دلیل سومدیریت در رویارویی با بحران کروناست.حزب کارگران قرار است درخواست رسمی خود را برای آغاز فرآیند استیضاح بولسونارو به مجلس نمایندگان این کشور ارائه کند.

احزاب دیگر برزیل از جمله جنبش سوسیالیسم، برخی سازمان های مدنی و شماری از نهادهای حقوقی از این طرح استیضاح حمایت کرده اند.

برزیل این روزها شرایط کرونایی پیچیده ای را تجربه می کند که می تواند این کشور را به سوی بحرانی تمام عیار سوق دهد. چند عامل از جمله رویکرد نامشخص رئیس جمهوری، بی توجهی میلیون ها شهروند نسبت به قرنطینه خانگی و نظام بهداشتی و خدمات درمانی ناکارآمد، سبب نگرانی کارشناسان در مورد آینده برزیل در دوران کرونا شده است.

کارشناسان معتقدند، برزیل با این شرایط جزو چند کشوری در جهان قرار خواهد گرفت که بدترین وضعیت کرونایی را تجربه خواهد کرد و این به معنای احتمال بروز بحرانی تمام عیار در این کشور است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>