اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بحران صنعت هوانوردی؛ کاهش 9 هزار شغل در شرکت رولز رویس:
شرکت هوا-فضا و صنایع دفاعی بریتانیایی و چندملیتی اعلام کرده که قصد دارد 9 هزار شغل را، معادل تقریبا یک پنجم نیروی کار این شرکت، در نتیجه تأثیر بحران کرونا بر صنعت هوانوردی کاهش دهد.

به گزارش تارنمای اسکای نیوز، این شرکت تولیدکننده موتور هواگرد در جهان از برنامه های خود با هدف کاهش 1.3 میلیارد پوندی در هزینه سالانه خود خبر داده است که 700 میلیون پوند آن از کاهش شغل به دست می آید.

طرح کاهش هزینه ها جبران خسارت این شرکت به دلیل بحران کرونا را که باعث به زمین نشستن هواپیماهای بیشتر خطوط هوایی جهان شد، هدف قرار می دهد.

رولز رویس اعلام کرده که کاهش اشتغال در فعالیت های تجاری هوافضای این شرکت به بدترین وجه احساس خواهد شد و به زودی مذاکرات با اتحادیه ها را آغاز می کند. با این حال مسئولان این شرکت تأکید دارند که این تصمیم بر بخش های تولیدات دفاعی این شرکت در بریتانیا و آمریکا تأثیری نخواهد داشت.

رولز رویس براساس ساعات پرواز حقوق کارمندان خطوط هواپیمایی را پرداخت می کند و مفهوم آن این است که کاهش سفرهای هوایی که انتظار می رود دستکم سالها طول بکشد بر این شرکت بی تأثیر نخواهد بود. بخش هوا-فضای رولز رویس تقریبا نیمی از درامد سالانه آن را تشکیل می دهد.

دفتر مرکزی شرکت رولز رویس هلدینگ در شهر وست مینستر، در حومه لندن قرار دارد. این شرکت سومین تولیدکننده موتورهای هواگرد در جهان است، همچنین در رتبه 16 از فهرست بزرگ ترین پیمانکاران پروژه های نظامی جهان قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>